Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger over 30 webkunder

Jeg vurderer å selge mine webkunder til nye krefter.

Vi har ca 30 faste kunder, som vi hvert år fakturerer ca 70 000 i året. Disse kundene har en fast avtale.

Det må påregnes noe support mot disse kundene, men stort sett klarer dem seg selv. Ingen av kundene krever kundespesifikk kunnskap.

Alle kundene kjører samme installasjon av vårt egetutviklede CMS, og dette medfølger selvsagt. Kundene kan fint kjøre på dette CMS'et videre, eller det kan legges om til andre typer som for eksempel WordPress eller lignende.

Kostnaden for å drifte disse 30 kundene er beregnet til i underkant av 10 000 i året i server og domene-kostnader.

Det er stadig nye kunder på vei inn døra, og disse vil selvsagt også gå videre til en eventuell kjøper.

Send PM for spørsmål, er de av allemanns interesse legger jeg dem ut i tråden her, hvis ikke får dere svar på PM.

Det medfølger også epost-adresser til mellom 50 og 100 potensielle kunder som tidligere har vært interesserte i å bruke oss som firma, men av forskjellige grunner ikke ble noe av (typisk vi kommer tilbake til deg etc.)

PS. Jeg er en gammel traver her på forumet, men ønsker ikke at mine kunder skal se at jeg er i en mulig salgsposisjon, og heller ikke at søkemotorer skal snappe opp firmanavnet i denne prosessen. Grunnen til at jeg ønsker å selge er utelukkende personlige / helsemessige årsaker. Jeg vil selvsagt bistå med support og eventuell opplæring i starten.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Send meg gjerne en PM med mer informasjon, eventuelt mail: kenneth@dreyermedia.no

Interessert i å vite hva selskapet ditt heter, hva du selger, hva kundene har, gjerne hvem noen av kundene er, hvor mye tid som går av til de, demo av CMS osv. Jeg regner med du vet hva slags informasjon som er greit å vite. Er det forresten 70.000 totalt som faktureres eller 70.000 per kunde?

Også nyskjerrig på hvorfor du vurderer å selge?
 
Send meg litt informasjon på post@aune-media.no i samme slengen. Ønsker litt info om hvilke type kunder, hva slags type websider sv.. Har du kanskje demo av CMS'et også?

Regner med det er snakk om 70,000 totalt pr år, og ikke pr kunde?

Kenneth: "Grunnen til at jeg ønsker å selge er utelukkende personlige / helsemessige årsaker."
 
Sist redigert:
Hei,

Takker for respons. Info kommer på PM i løpet av kvelden.

Grunnen til at jeg ønsker å selge, er at jeg lenge har slitt med litt for mange baller i lufta; og nytt barn er på vei i løpet av august - det blir litt for heavy av meg å fortsette i samme tempoet.
 
@Kenneth Dreyer & danielaune: Mail er sendt.

@Robin Johansen: Sender du meg en PM med din epost-adresse, så tar vi det derfra :)
 
K

Kontoristen

Guest
Fint om du sender meg en PM også til jonny [a] yahoo [dot] no
Fint om du nevner hva slagstype kiun der det er, Store as eller enk, snekkere eller advokater o.l
 
Et lite apropos: jeg forbeholder meg retten til å selge til den jeg velger selv, og ikke nødvendigvis velger pris først. for meg er det viktig at kundene ikke kommer tapende ut av dette.
 
Topp