Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger psykiskelidelser.no

Status
Stengt for ytterligere svar.

OldHP

Medlem
Er egentlig interessert i å beholde domenet og siden selv da jeg tror at temaet vil øke i populæritet da vi følger så mye etter USA så vil vi også (se: Prozac nation) få uendelig med psykiske lidelser noe som vil øke trafikken gjennom tiden.. Grunnen til at jeg selger er at min ideologi er stikk motsatt av psykiatriens da jeg ikke f.eks kan forstå hvorfor de tolker ulike naturlige tilstander som sykdommer..

Html filenenes innhold (teksten) er tatt fra et farmasøytisk firma som gir bort gratis info for sansynligvis en slags skjult reklame for medisinene de selger så jeg tror neppe det er ulovlig innhold på psykiskelidelser.no - Firmaets logo (GSK - Glaxo Smith Klein) er plassert på top banneren noe som burde tilsi det samme som å skrive "kilde: www.-----.com"

Inntjening har vært elendig men har akkuratt lagt til google adsense content og tjent 2 kr på det iløpet av ei uke. Legg merke til at jeg er elendig på SEO slik at 4. plassen på søkeordet "psykiske lidelser" nok enkelt kan forbedres.

SELGER FOR 3000,- NOK
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Nja

Ikke akkuratt denne, var akuttpost.no det. Er ganske sikker på at jeg gjennomfører salget på denne.
 

OldHP

Medlem
Da ingen har svart meg

Da ingen har svart meg til nå så er denne tråden lukket og stengt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp