Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger reklame på Facebook for ditt gode tilbud

Bjrl

Medlem
Jeg selger reklame på Facebook-gruppa "Gratis gaver". Du MÅ ha et godt tilbud for at jeg skal legge ut teksten din (fordi den skal være relevant for brukerne av gruppa).

Det gode tilbudet kan enten være:
* Noe du gir bort gratis, eller
* Noe du har rabatt på, eller
* En konkurranse (eller event eller tilsvarende) du arrangerer

F.eks. vil en tekst som "Denne uka er det 70 % rabatt på ALT hos Dilara Fashion - vær rask nå, så sparer du penger før prisene går opp igjen!" være en helt fint tekst.

Jeg legger ut meldingen din 3 påfølgende dager. Gruppa har pr i dag ca 7.300 likere. Ingen er kjøpte. Alle er norske (dvs minst 98 % av dem, kan ikke garantere at enkeltpersoner ikke er fra andre land).

Lengden på budskapet ditt bestemmer du selv. Fra min side begrenses det kun av at det skal være relevant for brukeren, og i overensstemmelse med Facebooks bestemmelser.

Totalpris for 3 postinger: 350 kroner + mva.

Send meg PM hvis dette er interessant. Spørsmål som kan være relevante for flere kan du gjerne stille i tråden her.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Bjrl

Medlem
Ja, både alder og kjønn (ser forøvrig nå at det er 6.924 av likerne som er norske, videre er 60 svenske, 54 spanske, 30 danske osv - antar at de fleste som står med andre land enn Norge er nordmenn bosatt i utlandet eller utlendinger som ble registrert på FB da de bodde utenlands, men som har flyttet til Norge for å studere/jobbe).

Hele 80 % er kvinner.

1,5 % er under 18 år.
10,7 % er 18-24 år.
7,6 % er 25 - 34 år.
17,9 % er 35 - 44 år.
26,2 % er 45 - 54 år.
32,9 % er 55 år eller eldre.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Bransje

DaddyO
7,308 like this
86 talking about this

har 4 venner der hehe

Du bør gjøre noe med ::rolleyes:

Hver dag gir n�ringslivet bort gaver for tusenvis av kroner. Det kan v�re
 
Topp