Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger varelager og nettbutikk rimelig

Jeg har hatt nettbutikken MeWant.no siden 2012 og nå er det på tide at noen andre tar over. Jeg skal over i ny jobb og har ikke mulighet til å holde på med dette.

Har varer for 100.000 kroner på lager fra anerkjente selskaper og selger hele selskapet (AS), for høyeste bud her inne. Enten det er 1 kroner eller 500.000. Det finnes ingen skambud. Varene er på lager i Halden.

Dette følger med: Domenet MeWant.no (selges som det er med innhold), selskap AS og varelager.

Ring med på 98628231 eller PM om du vil ha mer informasjon. Kun seriøse henvendelser fra personer som har lyst på et varelager med gaver og gadgets, et AS og en nettbutikk med på kjøpet. Du står fritt til å gjøre som du selv vil med selskapet, varene og nettstedet. Bud er bindene.

Ønsker å selge så fort som mulig.
 
Må legge til at om det kommer et bud som jeg ikke kan si nei takk til vil nettbutikken bli solgt med en gang.
 

Steve Cash

Medlem
Hvor mye da, og er det sikkert at det kan brukes?

Uten å sjekke noen kilde tar jeg sjansen på å skrive at hvis en kjøper aksjeselskapet og fortsetter på (omtrent) samme måte skal det gå bra. Hvis en derimot begynner med noe helt annet er det mer usikkert. Men som trådstarter sier, det er skatteetaten som avgjør det til slutt.

Hvis det er skatten som utgjør 80 000 må underskuddet være ca 285 000. Såfremt det ikke finnes gjeld må det være mye tapt egenkapital her. Hvor mye av aksjekapitalen er i behold? Spørsmålet er relevant selv om det er selve underskuddet som er 80 000 også.
 
Sist redigert:
Topp