Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selges: Kebabside med database

GauNodac

Medlem
Hei,

Jeg har ikke tid til å drifte domenet og tjenesten kebabtilsynet.no. På kebabtilsynet har vi en utstrakt database med haugevis av kebabsjapper registrert. Det er også et CMS for registrering og endring av nyheter og produkter.

Dersom siden skal videreutvikles anbefales det at programkoden skrives fra bunnen av, ettersom siden ble laget mens jeg hadde lav kunnskap om programmering. Jeg kan også stille med programmeringstjenester for å oppdatere siden etter ønske, men da på timesbasis.

Spørsmål kan gis ved å svare på denne tråden.

Send meg bud på PM eller epost: gardolsen[at]konsollguiden.no.
 
Sist redigert:

GauNodac

Medlem
Det er ikke særlig høy trafikk på siden da jeg ikke har oppdatert den på en god stund. 20-40 besøker daglig.

Inntjening: 0kr

Ingen bud under 2000kr.

Kostnader: domene + webhotell

Som nevnt er det primært sett databasen som er verdt noe samt CMSet, selv om det trenger omskrivning og forbedring. Det gikk med utrolig mange timer til å sette opp systemet. Jeg har tro på at om jeg hadde hatt tid til å følge opp prosjektet ville det vært lønnsomt.

Alle kebabsjapper som er registrert har innlagt adresse og postnummer. Mange av kebabsjappene har også registrert åpningstid og telefonnummer.

Flere kebabsjapper i Oslo registrert pris på vare samt, produktbeskrivelse.

DB ble utviklet til å kunne omtale andre restauranter også.
 
Topp