Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sene betalere...

JoachimO

Medlem
Har kjørt NetCom en del på mobilfakta.no og irriterer meg litt. For det første har jeg noen laken utestående som de nå en måned etter forfall TD opplyser enda ikke har betalt...

I tillegg ble det slått stort opp med konkurranse for afilliates når kampanjen ble lansert, men enda ikke sett noen offentliggjøring av hvem som vant... Andre som kjører NetCom og opplever det samme?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg kjører ikke Netcom, men jeg opplever også at flere av TD`s kunder er trege til å betale. Stort sett hver måned er det noen som ikke har betalt inn og da får jo heller ikke jeg pengene mine. Ihvertfall ikke den mnd. De kommer jo til slutt, men det er litt synd at ikke TD f.eks krever forhåndsbetaling slik at affiliatene ikke trenger å vente på trege kunder.
 

pleb

Medlem
Har bare startet med å akseptere at halvparten av pengene blir igjen på kontoen ved hver eneste utbetaling, jeg. Er vel den eneste måten ikke å bli frustrert på. :)
 

Ole Avranden

utvandret
Tendensen går dessverre i negativ retning. En betydelig del av min omsetning hos TD begynner å bli rødmerket i utbetalingsoversikten. Og det ser ikke ut til at TD har det så travelt med å kreve inn pengene heller... (med beløp fakturert helt tilbake i februar, ville de vært krevd inn for lengst med normale purrerutiner.)

Kundesupports klipp og lim-svar fra manualen ("vi arbeider så raskt vi kan med å kreve inn pengene") er det liten trøst i...
 

metallian

Medlem
Heldigvis får man alltids pengene tilslutt fra så store aktører som Netcom.

Nja-har gitt opp pengene jeg skal ha fra Aker Biomarine via TD, er "bare" en tusenlapp men irriterende dog.... TD Danmark skyldte meg mange tusen via en annonsør i et halvt år før jeg plutselig fikk en ny kontaktperson og da ordnet det seg på en uke heldigvis. Det som irriterer meg litt er at denne annonsøren var aktiv (og ikke gulskilta) hele perioden mens jeg maste på utbetalingene.
 

JoachimO

Medlem
Vel... de fleste av de mindre annonsørene er uinterressante i den forstand at de ikke er målrettet for siden
 

pleb

Medlem
Kundesupports klipp og lim-svar fra manualen ("vi arbeider så raskt vi kan med å kreve inn pengene") er det liten trøst i...

Det er jo nettopp dette som er faren med å være en liten brikke hos et stort firma. Stjernenykkene kommer aller først når det omhandler kundesupport og arroganse.
 

MobyDick

New Member
jeg har ikke fått penger fra hotels.com via TD. noen som vet om det pleier å drøye? hva gjør man hvis man ikke får betalt?
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
2 uker kanskje. mulig det er helt vanlig for alt jeg vet.

Generelt i disse tider, så er mange på ferie. Gjerne også den som betaler fakturaer. Det er en pest og en plage, men jeg opplevde det samme i fjor. Mange fakturaer som tar lang tid før de blir betalt.

På mandag bør de fleste være tilbake, så jeg ville gitt det litt tid til :)
 
Topp