Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO for "kabal"

Janhnyla

Member
Tar dere utfordringen ? Hva må jeg gjøre for å få min nettside til å vise med søkeordet "kabal" ?
Så langt er jeg utenfor de første 270 treff :)
Her er hva jeg har gjort:
-> Mikrodata-kodet den

Det var alt :) Så er det det jeg skal gjøre:

-> bli listet på de startsidene som vil ta inn siden
-> Tilby spill til andre nettsider, med back-link
-> Bytte link med de som vil ?

Hva mer ?
 

Janhnyla

Member
Gode ideer. Det kan jeg gjøre. Zapotek: Ja, foreløpig gjør jeg det. Men skal kjøpe noen selv, som kan videreformidles...
Starter i det små, og kjøper flere etter hvert. Har vurdert å lage selv (med diverse verktøy), men det tar jo som kjent laang tid :)
 

Ole Avranden

utvandret
Wikipedia ligger på 10. plass på søket "kabal". Hurtig hoderegning sier at da er det et lite stykke arbeid med å slå plassene 1-10.

Raskeste veien til topps i SERP er nok å følge @Tonny Kluften sitt forslag, med fyldig innhold om kabaler. Jeg ville ikke gjort noe lenkearbeid før det innholdet er på plass...
 

Janhnyla

Member
Da er artikler laget, nettbutikk klar og regler påbegynt. Var ikke klar over at det fantes SÅ J%%la mange kabaler :) Tar nok en stund før den avdelingen er ferdig :)
Er det da på tide med litt lenkearbeid ? Noen som vil ha en artikkel på siden sin ?
 

pleb

Medlem
Du bør nok snart slutte å skrive kabal i denne tråden - du aner ikke hvor godt Webforumets tråder plutselig kan ranke. ;)

Nei, men seriøst. Fortsett arbeidet med å lage en kvalitetsnettside. Google har heldigvis/uheldigvis blitt smarte til å belønne kvalitet fremfor kvantitet og spam, så hvis du lager en brukervennlig nettside med godt språk og fin brukernavigering bør dette gå fint. Du kan også foreslå linkbytte, men fokuser først og fremst på onsite SEO.
 
Topp