Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO PowerSuite - Søkemotoroptimalisering Programvare

LinkAssistant.com

New Member
Jeg har funnet flere tråder i dette forumet om SEO PowerSuite. Jeg ønsker å starte en offisiell forumtråd, hvor jeg kan legge om programvareoppdateringer og svar på spørsmålene fra våre brukere.

SEO PowerSuite er trolig det beste SEO verktøyet for Internett-markedsførere og Søkemarkedsføringskonsulenter

SEO PowerSuite ble lansert på markedet i 2005 og tok fort en ledende posisjon inne programvare for søkemotoroptimalisering. Det har vært i kontinuerlig utvikling siden den gang å levere strålende funksjonalitet, stabilitet og ytelse til sine lojale brukere. Programvaren er meget effektiv for å markedsføre nettsteder i alle språk (inkludert norsk) og i alle søkemotorer.

SEO PowerSuite er kontinuerlig oppdatert for å holde tritt med en søkemotorenes algoritmer og Internettmarkedsføring trender. Oppdager vi feil eller mangler i programmet blir det løst innen et par dager.
SEO PowerSuite leveres med livstid kundesupport.

Denne programvaren støtter ikke bare engelske og store internasjonale søkemotorer, men også lokale søkemotorer som de norske:

  • Google.no
  • Bing.no
  • no.Yahoo.com
  • Kvasir

Programvaren støtter fullt ut norsk språk og kan brukes til å optimalisere nettstedets innhold eller spore rangeringen for norske søkeord.

SEO PowerSuite inkluderer følgende moduler.

Rank Tracker

  • Leter søkeord/ Nøkkelord
  • Overvåker søkeordsrangeringer i 500+ søkemotorer inkludert de norske søkemotorene
  • Sporer dine konkurrenters rangeringer
  • Sporer rangeringer i universelle søkeresultater (video, bilder, nyheter, ...)
  • Integrasjon med Google Analytics
  • Og mange andre nyttige funksjoner ...

WebSite Auditor

  • Analysere og optimalisere nettstedet innhold
  • Finn og fikser tekniske problemer
  • Skaper xml sitemaps
  • Finner og fikser ødelagte lenker
  • Etc

SEO SpyGlass

Dette verktøyet kan analysere lenker til hvilken som helst nettside. Det er et av de få programmene som kan finne over 1000 unike linker (opp til 50 tusen per nettsted!).

  • Finner tusenvis av linker
  • Analyserer linkenes SEO faktor
  • Analyserer linkens ankertekst
  • Finn kontaktinformasjon til nettstedets eiere

LinkAssistant

Dette verktøy hjelper deg effektivt å håndtere linkbyggings aktiviteter.

  • Automatisk finne potensielle linkpartnere og tilbakekobling kilder
  • Sjekk tilbakekoblinger
  • Monitorer linkenes kvalitet

SEO PowerSuite er ment både for de som ønsker å fremme sine egne nettsteder og for SEO byråer og uavhengige SEO eksperter.

Besøk vår hjemmeside for å lære mer om programvaren funksjoner

SEO PowerSuite leveres med tre typer lisenser, det er en gratis versjon, Professional og Enterprise. De frie lisenser er begrenset i funksjonalitet, men det har ingen tidsbegrensninger. Du kan bruke den så lenge du ønsker.

Enterprise-versjonen er designet for SEO byråer. Den har en utvidet data eksport og rapportering funksjonalitet. Det kan skape rapporter som er svært lett å tilpasse eksisterende PDF og HTML rapporter ogpublisere dem på nettet eller sende dem via e-post.

Jeg ville være glad for å svare på dine spørsmål om programvaren.
 

Solinvictus

New Member
Jeg har brugt Rank Tracker og SEO SpyGlass utroligt meget, men synes det kører for langsomt. Så bruger det næsten aldrig mere, da jeg er gået over til online tjenester.
 
Topp