Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO-program

Adrian

New Member
Noen som vet om et bra program for å analysere websider?
Har funnet IBP: website promotion, submission, ranking and marketing software tools
Dette programmet sammenligner din side med de 10 første i google sin SERP på ett spesifikt nøkkelord. Du får en rapport som sammenligner metatags. keyword density etc. mellom din side, og de i SERP.
Meget nyttig program.
Mitt spørmål er: Noen som har et program som gjør dette, noen bedre alternativer, gjerne gratis også?

Bruker du noe program for å gjøre sidene dine mer SEO vennlig?
 
Sist redigert av en moderator:

sKrud

Meget sliten student
Tror nok jeg ville sett litt mer på IPB hvis jeg var deg..tilbyr en rekke andre tjenester en hva du sier her.. Alexa (?) er også inkludert i IPB å her kan du legge sidene dine i directories, søkemotorer og en masse annet... IPB pakken er det beste alternativet spør du meg..

Er få av de gratise (om noen) som er gode... SEO elite funker også greit..
 

semb

Medlem
Et program som ikke gjør akkurat det samme, men som er mye brukt i SEO-verden er Funnelweb profiler. Dette er blant annet programmet Online Services baserer sine SEO-analyser på, og som ligger i bunnen for Prospect Xtractor. Her vil dere få en del info, særlig om tekniske aspekter ved SEO. Absolutt ikke komplett, men en kjapp og grei måte å få en del info på.
 

Hupsey

Medlem
Fra nettsiden til IBP:
Our guarantee: top 10 rankings or money back
We guarantee that your website will be listed in the top 10 results in the search engine of your choice for a keyword of your choice.

If you don't get top 10 rankings, you'll get your money back. IBP is the only website promotion tool that can offer you such a strong guarantee

Dette høres egentlig helt utrolig ut.
å komme på topp 10 i google.com er jo temmelig vanskelig for de fleste populære søkeord.
Er det noen som har prøvd tjenesten og fortelle om de har klart å komme på top 10, eventuelt om de ikke klarte det og fikk pengene igjen?
 

zapotek

Medlem
Dette høres egentlig helt utrolig ut.

Jeg tipper de forteller det at du bør velge et enklere søkeord å ranke på om du kommer med et det er beinhard konkurranse på internasjonalt. Om du velger ord som "diet", "hotels", "acne" etc så klarer de det garantert ikke. På den annen side om du velger en søkeordfrase som har så og si ingen konkurranse så er det jo lett jobb for dem.

Med andre ord, det høres fint ut, men....
 
Topp