Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ServeTheWorld.net, ikke til å stole på

Tonny Kluften

Administrator
Servetheworld - Forside er ikke gode å ha med å gjøre. Hadde et domene der hos en kunde som hadde domenet som en del av ei pakke med dedikert server. Han sier så opp serveren og servetheworld skal kontakte meg for å høre hva de skal gjøre med domenet. Jeg hører ikke noe og aner ikke noe om at domenet blir tatt ut av systemet deres, navneservere slettet og nettsiden selvfølgelig nede. Det er ei nettside jeg selger annonser på og annonsørene får ikke hva de er lovet...
Jeg har jo blitt advart ang. servetheworld.net tidl., men tenkte at det var ok så lenge bare domenet var der, nettstedet er forøvrig på Hostgator. Vel, det skal ikke skje igjen.

Tidl. eier av domenet sier:
"Det har vært slik i årevis. De svarer ikke på epost. De sier ikke ifra når serveren er nede. De sier ikke ifra om alvorlige feil og mangler på serveren. De fikser ingenting dersom du ikke maser på dem. Det eneste som har fungert som en sveitsisk klokke er fakturasystemet, som med pinlig nøyaktighet har sendt ny faktura hver eneste måned. Systemet de bruker på serverne (h-sphere) er elendig. Kundeservicen er elendig. Ingenting funker som det skal."

Tenkte jeg bare skulle nevne det i tilfelle noen vurderer å bruke dem.
 
Topp