Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sette opp survey themes?

Er det mulig å få noen forklaring på hvordan man setter opp "survey themes" på egen nettside? Prøvde å kontakte Euroads per mail, men han dansken som svarte meg skjønte åpenbart ikke norsk siden han henviste meg til sporingslinker og bannere.

Jeg antar at det er fullt mulig å gjøre dette siden det er en hel haug av survey themes der. Jeg fant noen .psd filer, men det hjelper ikke meg noe som helst.
 

xdex

Medlem
Hva er det du trenger forklaring på? Gi brukere 3 valg, med callback på at noe er gjennomført, f. Eks registrering av mobilnummer for å motta dyr reklame hver uke.. Dette er det reklame leverandør som må "utføre".. Altså, vise til en api som gjør det mulig.
 
De der "undersøkelsene" til Euroads hvor man kan vinne pengepremier, som inneholder irriterende spørsmål og som resulterer i at du blir kontaktet av typ 50 forskjellige salgsselskaper.

Ville bare vite om det er mulig å legge dette på egen nettside, fremfor å videresende brukere til deres nettside. Har et domene som ville passet utmerket til dette tullet :)
 
Topp