Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Side i Wordpress UTENOM WP-plattformen? Mulig?

Snedig med WP når du kan sette en fast side som den besøkende alltid møter først når han/hun kommer inn på siden. Det som ikke er fullt så snedig er når jeg vil ha en side der jeg ikke har noen header, ingen knapper å trykke på, KUN en video. Er dette mulig å få til med WP?

Hvis ikke; det nest beste er å "tvinge" den besøkende til å se videoen før han/hun slipper inn på sida. Innholdet er låst og helt usynlig så lenge videoen går, og gjerne noen minutter etterpå og. Sweetbox/sexybox (?) har jeg så vidt hørt om, men er det noen her som har erfaring med å gjøre noe sånt som dette?

Greia er at det er en salgsvideo på en særdeles tynn fjolleside, men som faktisk ranker temmelig høyt på Google i en nisje med særdeles desperate folk. Videoen (tror jeg) kommer til å selge som hakka møkk, om jeg bare kan få til å sette opp sida på en måte der det ikke går an å scrolle eller klikke seg vekk, bare slå video av og/eller på.
 

kongen

kongemedlem
Kan du ikke bare sette opp en vanlig html side for denne salgsvideoen? Må du bruke Wordpress?

Håper for din del at du ikke skal markedsføre dette via Google, da dette er som om å be om å få Adwords kontoen sin avsluttet...
 

picxx

Well-Known Member
Snedig med WP når du kan sette en fast side som den besøkende alltid møter først når han/hun kommer inn på siden. Det som ikke er fullt så snedig er når jeg vil ha en side der jeg ikke har noen header, ingen knapper å trykke på, KUN en video. Er dette mulig å få til med WP?

Legg den på index.html og sett opp et j/s som redirekter alle nye besøkende til denne siden om de entrer undersider/poster på domenet.
index.html vil ligger "over" både index.php og home.php som er de vanligste indexfilene i wordpress.
 

picxx

Well-Known Member
Da vil ingen få se noen av undersidene, kan likså godt slette dem da og kun ha en enkel html side med video. Det vil ikke bli noen god ranking på Google...

Han skriver jo at han KUN vil ha den videoen på siden....ikke noe annet, så da er det vel det han er ute etter, slik jeg forstod det?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det du kan gjøre er å legge video'en på en page.

Ta en kopi av page.php, og tilpass den slik du vil ha den:
Legg til øverst <?php /* Template Name: Kun video */ ?>
Ta bort get_header() og get_footer() og legg til noe standard <html><head><title>Sjekk denne kule video'en</title></head><body> øverst, samt </body></html> nederst.

Så til page'en igjen og velg at den vises med "Kun video"-templaten.
 
Kan du ikke bare sette opp en vanlig html side for denne salgsvideoen? Må du bruke Wordpress?

Håper for din del at du ikke skal markedsføre dette via Google, da dette er som om å be om å få Adwords kontoen sin avsluttet...

Bruker ikke Adwords.


Det er bare å lage en ny side-template. Se på denne: RockYou2HellRadio | RockYou2HellRadio.
Her er det brukt en egen side-template på forsiden. Er det noe slikt du mener?

Bare pass på at faktorene som gjør at den ranker nå ikke forsvinner.
Ja, noe i den gata der.


Han skriver jo at han KUN vil ha den videoen på siden....ikke noe annet, så da er det vel det han er ute etter, slik jeg forstod det?
Nah, ikke helt.
Siterer meg sjøl:
Hvis ikke; det nest beste er å "tvinge" den besøkende til å se videoen før han/hun slipper inn på sida. Innholdet er låst og helt usynlig så lenge videoen går, og gjerne noen minutter etterpå og.

Mulig jeg var litt uklar. Jeg ranker ganske godt på artiklene jeg har på det aktuelle domenet, men problemet er hvordan jeg kan "presse" videoen på flest mulig av de besøkende. De besøkende er for øvrig mer enn villige til å se videoer om emnet det gjelder..

Det du kan gjøre er å legge video'en på en page.

Ta en kopi av page.php, og tilpass den slik du vil ha den:
Legg til øverst <?php /* Template Name: Kun video */ ?>
Ta bort get_header() og get_footer() og legg til noe standard <html><head><title>Sjekk denne kule video'en</title></head><body> øverst, samt </body></html> nederst.

Så til page'en igjen og velg at den vises med "Kun video"-templaten.
Da vil jo ikke de andre page-ene mine fungere(?)
 

Nutz

Med lem
Du høres ut som en diktator og despot MoneyM. :p
Tvinge folk til å se igjennom en video uten å la de avbryte den når de selv finner det for godt at de ikke orker å se og høre mer av det, -hindre de i gå videre til det de kom inn for å se.
Vel, ditt valg, men tror de fleste som lander på en sånn phøkkeside finner tilbakeknappen på rekordtid.
 
Hehe despot indeed :D

Menneh.. har du andre forslag til hvordan jeg kan få flest mulig til å se videoen på andre måter?
 

Nutz

Med lem
Holder det ikke med en "autostart" på en normal forside da?
Skrive med STORE bokstaver at denne videoen bør du se igjennom, unik mulighet etc..
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jo, de andre sidene ville fungere som vanlig da template'n uten header og footer kun ville gjelde pagen som som inneholder video'en. Ikke at de kan klikke på lenker til disse andre sidene da, men det var vel det jeg leste i beskrivelsen din.

"når jeg vil ha en side der jeg ikke har noen header, ingen knapper å trykke på, KUN en video"
 
Topp