Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Side innen gjeld & forbrukslån selges

looper

Medlem
Ser på muligheten for å få inn litt cash ved å selge en ganske fersk side. Den har rundt 60 innlegg, den er helt i etablererfasen men har i sep/okt generert inntekter på litt under 3000,- kr samlet fordelt på leads i fra hen. YaBank og Bank Norwegian. Jeg har valgt å ikke boole den med Adsense men heller å fronte YaBank som jeg mener er det forbrukslånet/refinansieringen som konverterer best.

Edit: den kjører på blogspot.

Trafikken er ikke stor ennå, men jeg har ennå til gode å bygge noen linker.

Seriøse bud kan sendes på PM.

MVH
 

looper

Medlem
Må bare legge meg flat her, har vært syk i en lenger periode. Og ting stoppet rett og slett opp.

Har fått mange henvendelser ang siden og da spesielt analytics. Siden kjører på blogspot og har derfor ikke integrert analytics på samme måte. Trafikken er ikke høy faktisk veldig lav, men den er forsatt i "fødselsstadiet". Ingen lenkbygging er gjort.

Inntekten var på 1159,- i September og 1959,- i Oktober.

Det kan godt være jeg drøyer med å selge den til jeg har et litt mer solid inntektsbildet å vise til. Da jeg skjønner for mange så kan risikoen være for høy nå.
 

looper

Medlem
Liten oppdatering.

Inntekter så langt i november ligger litt under 1000,- lappen.
12 nye artikler er publisert.

Tilbyr også 20 artikler som ikke er publiserte. I tillegg så gjør jeg en ganske solid lenkejobb med siden denne uken som vil slå ut positivt (mest sannsynlig?)

Ta kontakt på PM for mer informasjon. Jeg har ikke svart alle på PMer, så de som er interessert i en side med en noe stabil inntekt og som garantert vil vokse ta kontakt.
 

looper

Medlem
Da har jeg fått et tilbud på 9000,-.

Så langt ligger jeg på 400,- kr i desember så det ser ut som siden kommer til å ha en god måned. Adsensen tar seg også opp.

Har også prøvd å sett om det lar seg gjøre at kjøper tar over en affiliatekonto. Dersom dette er mulig så er jeg åpen for dette. Da vil du evt slippe å endre tekstlinker,osv.

Ta kontakt.

Mvh
 
Topp