Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sidene mine kan ikke leses av alle

cec1973

Medlem
Jeg har to sider:

Lav FODMAP (Low FODMAP) | TIPS, RÅD OG OPPSKRIFTER FOR DEG MED IBS (OGSÅ FOR DEG MED CØLIAKI OG LAKTOSEINTOLERANSE)
No-Backpacker | To travel affordable luxury, shop, live the life to the fullest and conquer the world with disabillites and food-allergies

Nå skal det sies at jeg overhodet ikke er noe teknsisk vidunder, faktisk vil jeg tro jeg er det motsatte og derfor trenger jeg litt hjelp. Da jeg var i Frankrike kom jeg ikke inn på sidene mine fra noen av hotellene vi var på, mens jeg kom inn fra andre hoteller. Jeg har også hørt at andre ikke kommer inn på sidene. Jeg fikk en til å se på det og jeg trodde han fikset det, men så plutselig fikk jeg beskjed om at et turistkontor ikke kom inn (utrolig irriterende når folk jeg prøver å få til et samarbeid med, ikke kommer inn....) Da er nok ikke problemet rettet og jeg er like langt...

Noen som vet hva jeg kan gjøre?
 

Travellingman

Nettgrunder
Ser att den backpacker siden din har veldig mye innhold og du har vel også drevet den over flere år så vidt jeg kan se. Men den har ingen Google Pagerank ser jeg og det er litt rart.

Du burde legge til sidene dine her: Webmasters ? Google
Ingen av sidene dine har "sitemap"
Anbefaler også att du bruker en plugin som heter All in one seo pack, den kan også lage et sitemap for deg, den kan også hjelpe deg med å verifisere Google Webmasters, verifisere Google Analytics om du bruker det.
 

cec1973

Medlem
Ser att den backpacker siden din har veldig mye innhold og du har vel også drevet den over flere år så vidt jeg kan se. Men den har ingen Google Pagerank ser jeg og det er litt rart.

Du burde legge til sidene dine her: Webmasters ? Google
Ingen av sidene dine har "sitemap"
Anbefaler også att du bruker en plugin som heter All in one seo pack, den kan også lage et sitemap for deg, den kan også hjelpe deg med å verifisere Google Webmasters, verifisere Google Analytics om du bruker det.

Tusen takk for mange gode råd her, men vil disse hjelpe meg med det eksakte problemet? At folk som taster inn webadressen min, ikke får opp sidene? Forrige gang jeg var i Frankrike kjøpte jeg... husker ikke en gang navnet... en eller annen tilgang... og da kom jeg inn. Så er det noe med nettet hos leseren? En venninne av meg hadde for så vidt det samme problemet med sin blogg da hun var i Frankrike.

Jeg installerte "All in one SEO pack", tror jeg, på en av sidene i går. ARGH så jeg hater alt dette teknsiske! Jaja, jeg får bite tennene sammen å finne ut av tingene, er vel ingen annen utvei... :)
 

cec1973

Medlem
Hva slags feilmelding fikk du opp i nettleseren når du ikke kom inn?

Hvem har webhotellet?

Jeg får ingen feilmelding, tror jeg... Eller... vent litt... Mulig jeg fikk opp at siden ikke kunne vises? Huff, jeg husker ikke... Og nå fikk jeg akkurat beskjed fra mine foreldre om at de ikke kommer inn heller. De er i Brussel.... Kypros sitt turistkontor kommer heller ikke inn, men de sitter i Sverige, tror jeg... Om noen uker kommer det et intervju med meg i et gratismagasin som går ut til alle husstandene i Bergen og da hadde det jo vært fint om folk fant siden min... :-/

Jeg bruker Hostgator. Jeg har spurt de, men de sier at det ikke er hos dem feilen ligger.

Kjenner dette stresser meg litt siden jeg ikke har peiling på det tenkniske her, så jeg blir utrolig glad for all hjelp jeg kan få!
 

Tonny Kluften

Administrator
Det gir ikke noe mening at siden kommer opp i Norge, men ikke i Sverige eller Brussel. Kan du teste med en enhet som du aldri tidligere har åpnet siden med?

Hostgator har hatt en del trøbbel faktisk. Tror jeg bare ville flyttet den til en norsk host og sjekket at domenet peker mot riktig server.
 
Sist redigert:

cec1973

Medlem
Det gir ikke noe mening at siden kommer opp i Norge, men ikke i Sverige eller Brussel. Kan du teste med en enhet som du aldri tidligere har åpnet siden med?

Hostgator har hatt en del trøbbel faktisk. Tror jeg bare ville flyttet den til en norsk host og sjekket at domenet peker mot riktig server.

Jeg får den opp herfra, også fra sønnens data... I Frankrike fikk jeg den opp fra ett hotell, men ikke fra et annet. Ja, jeg vet at Hostgator har hatt mye problemer, men første gangen jeg fikk vite om problemet var allerede i februar. Da var det en fra Norge som ikke fikk den opp. Mannen får sidene opp fra Kina og... Han blir heller ikke klok på hva det kan være, men NOE er det jo og det suuuuuuger (sorry... :) ).

Noen som kan enbefale en annen host der jeg kan ha flere domener fra samme konto (om dette gav noe som helst mening...)? Jeg har domenene mine hos Domeneshop.
 

cec1973

Medlem
kan jo høres ut som noe sperring mot forskjellige IP-serier, ala https://www.webforumet.no/forum/til...ept-trenger-feedback-nettside.html#post191230

...og hvis du ikke har gjort det selv er det jo bortimot helt garantert hosten som har gjort det

Beklager sent svar på denne. Tusen takk for info. Jeg er totalt grønn når det gjelder det tekniske her, men jeg skal få noen til å se på det. :) Det er jo merkelig at Hostgator sier at det ikke er noe de kan gjøre noe med?
 
Topp