Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sikre meg mot sleipe kunder

Vi har utviklet et sted mellom 50 og 60 nettsider de siste to årene (hvor det står nederst "utviklet av..." og aldri havnet i denne type problemstilling.
På et par av oppdragene ble det avtalt på forhånd at det ikke skulle med.
På noen oppdrag vil kunden at f.eks fotografen også skal med; ingen problem.
Vi operer med standardkontrakter på hvert oppdrag og eneste som står er at vi benytter oss retten til å bruke prosjektet som referanse.

Hvis en kunde ønsker å fjerne det som står nederst har kunden full rett til det. I hvert fall hos oss.

Husk! Den viktigste reklamen er fornøyde kunder. At en kunde anbefaler deg videre til andre er utrolig mye verdt, så viktig å ikke lage noen "unødvendig" konflikt over en så liten ting som dette.
 

MarioLuchiano

New Member
Leste overskrift "sleipe kunder" og forventet å lese om folk som ikke betalte sine fakturaer, eller hadde fikset charge-back på leverte tjenester. Men dette er jo bare vas..
 

Grunder82

Medlem
Jeg må si meg enig. Kundene kan ikke kalles sleipe som ønsker å fjerne reklame for et annet firma på nettsiden:)

Hadde designet og nettsiden vært gratis (credit i footer) ville det vært noe annet, men her blir det tross alt betalt for slik jeg har forstått det.
 
Topp