Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sinnataggen har ankommet

R@ge

Kverulant
Hei folkens....

Vel... jeg har vel egentlig vært registrert her siden i sommer, men nå er jeg jo litt treg i avtrekkeren av og til da.

Men siden jeg nå altså postet et lite rop om hjelp i en annen tråd her tenkte jeg at jeg kunne da være så høflig å introdusere meg til folket.

Vel.. Jeg er en ung mann på litt over 30 år, født og oppvokst i Kristiansand hvor jeg også har slått rot og stiftet familie og alt det der.

Skriver om alt mulig rart på bloggen litt.sinna.no og startet nylig opp en annen humor side som ble fikk navnet ikke.sinna.no.

Hjelper også litt til med noe beskjeden moderering på BloggForum - Hovedside sammen med Picxx som dere kjennet fra før her på bruket.

Sånn utover dette så er jeg en kar med godt humør som liker å ta i et tak og hjelpe om det er noe jeg kan hjelpe med, og har en lei tendens til å bli litt i overkant engasjert for ting jeg brenner for.

Siden sinna.no kommer egentlig ikke av den ultra sinte sønnen min oppførsel, men at jeg i alle år har brukt navnene "Rage" og "R@ge" på internett.

Rage=Raseri=sinna og det var noen som ikke tok den koblingen :p

Er utover dette engasjert på forskjellige sider hvor jeg enten bare er en irriterende plageånd som kverulerer om alt eller en bidragsyter i en eller annen form.

Flott forum dere har her, og det hadde vært kos om jeg kunne vært til hjelp for andre og at jeg også kunne lært litt av dere her inne.

Jeg har dog mye mer å lære enn jeg kan lære andre, men det er jo en annen sak.
 

picxx

Well-Known Member
Hjelper også litt til med noe beskjeden moderering på BloggForum - Hovedside sammen med Picxx som dere kjennet fra før her på bruket.

Nuh skal det ikke puttes under en stol at det faktisk er R@ge som er styrer på bloggforum da :)
Jeg bare eier bruket jeg... og kommer med ett og annet dumt innslag, på samme måte som jeg gjør her på webforumet :)

Velkommen til WF R@ge... du vil nok ikke angre på å ha meldt deg inn her .. (medmindre du får halsbrann av heimbreindt da!)..
 
Topp