Sjekkeliste for nettbutikketablering

RusselSim

Medlem
Tenkte jeg skulle lage en sjekkeliste for meg selv for å få delt opp alle oppgavene som må gjøres for å få til nettbutikketableringa. Har også satt frister for meg selv.


Money.jpg



Delmål 1: Ordne supplier = Innen 23. Desember

Delmål 2: Fullføre markedsanalyse (spørre minst 200 personer gjennom forum) = Innen 25. Desember


Delmål 3: Fullføre forretningsplan = Innen 1. Januar.





Delmål 4: Ha klart innholdet til templaten (FAQ, minst 5 bilder, shopping cart etc) = Innen 5.Januar

Delmål 5: Skaffe egenkapital (9000kr) = Innen 20. Januar.

Delmål 6: Ordne nettbutikk template (sannsyligvis outsource), inklusiv domene og server = Innen 30. Januar.



Delmål 7:Lansere sida 1. Februar



Skal oppdatere her med fullført etterhvert som de forskjellige delmålene fullføres.
 

ChrisE

Medlem
Dette virker som et spennende prosjekt og jeg gleder meg til å se hvordan det går.

Det eneste punktet jeg stusset litt over var markedsanalysen. Jeg vet ikke hva slags produkt du skal selge, men det å få tak i 200 mennesker som frivillig skal delta i en markedsundersøkelse graits innen 12 dager tror jeg ikke du klarer. Veldig få er interessert i å fylle ut skjemaer gratis disse dager. Jeg ville heller lagt ut en tråd her på forumet med informasjon om produktet og markedsførings plan, så kan vi gi deg råd.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Enig med ChrisE, dette blir spennende og se når du oppdaterer. Stå på nå RusselSim, så kan vi glede oss til et flott resultat. Dette blir bra. :)
 
Topp