Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skal du oppgradere eller starte nettbutikk? Da har jeg et tilbud!

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Er det noen her som går med planer om å oppgradere nettbutikken sin i nærmeste fremtid?

Har et tilbud som garantert ikke kan slåes - er på jakt etter en testpilotkunde for å få litt hands-on erfaring med å lage en komplett strategi for en nettbutikk. Denne testpilotkunden vil få alt vi gjør til innkjøpspris. Ting som hosting, betalingssystemlisenser og annet som må kjøpes gjennom andre parter kan vi selvfølgelig ikke tilby.

Vi kommer til å se ann prosjektet, da det må være noe vi selv har tro på at skal fungere.

Hva vil vi bistå med?

Vi kommer til å bistå i planleggingsfasen, slik at mest mulig blir gjort effektivt fra starten. Noen konkrete ting vi ønsker å bidra med er:

- Logo og profil for nettbutikk
- Komplett design av nettbutikk.
- Oppsett av nettbutikk i Magento
- Utarbeiding av SEO strategi (nøkkelordanalyse, sideanalyse, konkurrentanalyse)
- On-site optimalisering, landingssider o.l.
- Oppsett og drift av Adwords-konto i x-antall måneder.
- Optimalisering av Adwords-konto (Mer trafikk til lavere klikkpris)
- Oppsett av Google Analytics med en rekke nyttige rapporter og segmenter.
- Utarbeiding av strategi for sosiale medier
- Oppsett, utvikling og design av aktiviteter for sosiale medier (Facebook side, twitter konto etc).
- Banner-annonser for display advertising

Hvorfor gjør vi dette?

Jeg er med på oppbyggningen av et nytt digital markedsføringsbyrå, som vil bli lansert om ikke så lenge. Vi har allerede flere gode kunder og erfaringer innenfor alle oppgavene nevnt ovenfor, men vi har enda til overs å ha en kunde hvor vi jobber med alt fra A til Å. Vi ønsker derfor å bygge opp en suksessful nettbutikk.

Med en slik pilotkunde ønsker vi å få en god referanse, i tillegg til en rekke case-studier og eksempler vi kan vise til fremtidige kunder.

Vi er villig til å donere mye av vår egen tid for en kostpris, så det skal med andre ord mye til for å gå lavere enn oss prismessig.

Jeg er ikke villig til å oppgi priser her og kommer heller ikke til svare på PM om noen spør direkte hva vi gjør for hvilken pris. Om derimot noen presenterer meg et bra prosjekt vi har troen på, så kan vi diskutere mer i detalj.

Litt om byrået som startes opp
Byrået blir en sammenslåing av det som i dag er frittstående byråer flere steder i verden. Alle disse byråene vil jobbe under samme navn og ressursene vil bli effektivisert (PS: Ingen billig arbeidskraft fra India/Kina). Navn, nettadresse o.l vil bli publisert om ikke så alt for mange ukene.

Om noen er interessert send meg gjerne en epost på kenneth@dreyermedia.no for mer informasjon. Fortell meg hva slags prosjekt du har i tankene!

(PS: Mitt nåværende firma Dreyer Media kommer til å bli avviklet, så ikke bry deg for mye om hva som står på den nettsiden).
 

kongen

kongemedlem
Hvor lang tid ser du for deg sånn omtrent at dere skal bruke på prosjektet fra start til nettbutikken er operativ med ny profil?

Må det være Magento?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er litt opp til eventuell nettbutikkeiers innsats, men sett at alt går smertefritt fra den kanten skal det ikke være noe problem å få til noe på mellom 6-10 uker.

Dette er ikke noe "start i en fei med mystore.no" med budsjett på 2.500,- kroner opplegg, for å si det slik :) Dette er et prosjekt vi ønsker å gjøre en skikkelig jobb på, så det er viktig at det er et prosjekt med gode muligheter også!
 
Topp