Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skal lage nettbutikk-katalog - tips mottak med takk

picxx

Well-Known Member
Og fjern tekst som "Powered by ***" hvor *** er navnet på scriptet så slipper du en del spam.

Kremt... er vel ikke lenge før PAJ kommer og setter kniver i ryggen på deg nå ;)
 

picxx

Well-Known Member
Man kan betale seg fra "Powered ..." lenke ved å kjøpe en lisens som tillater å fjerne det. (Men de vet vel ikke du mye om :D )

Joda, alle som ikke benytter seg av wp hooks vet jeg om, men en skal lizzom respektere designere som ikke respekterer GPL lisensens?
Sod off.... sier jeg!
alle som har bygd egne "rammeverk" av wordpress benytter seg av wp hooks, som enhver kan gi gratis bort, så hadde jeg hatt nok av penger ville jeg rett og slett gjort det... gitt dem bort gratis.
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
ja kataloger kommer alltid til å være en brikke i spillet.
startsiden.no har gitt en av nettbutikkene mine 900 klikk siden 16. februar, og de klikkene har lavest bouncerate av alle innkommende linker.

samme med alle andre klikk som kommer fra kataloger, de har lavere bouncerate enn det som kommer fra andre steder. fks. så er gjennomsnittlig boucerate på 15-25% fra katalog, og 30%+ fra andre steder.

Joda, kataloger har fortsatt sin verdi, men nå er jo startsiden.no en stooor katalog og det er ikke veldig mange i Norge som kan måle seg med den. Hvor mange andre kataloger får du mange treff fra?
 

Tonny Kluften

Administrator
Er nok veldig få bugs med det scriptet der.
Er det et skin du bruker der eller medfølger det designet?

Finnes kanskje norsk språkpakke til scriptet også?

Jeg har lagt inn en oppføring og fikk "An error occured while saving the link.". Tydeligvis fordi "META Keywords" ikke ble fylt ut, står ikke at det er påkrevet.
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Du har dog en lang vei å gå med den katalogen Jaga....

Oversett til Norsk og individuelle titler på hver side (rævva oppsett for seo slik det er nå) er bare to av tingene du bør fikse asap.
 

jagarock

Information Research & Analytics
Er nok veldig få bugs med det scriptet der.
Er det et skin du bruker der eller medfølger det designet?

Finnes kanskje norsk språkpakke til scriptet også?

Jeg har lagt inn en oppføring og fikk "An error occured while saving the link.". Tydeligvis fordi "META Keywords" ikke ble fylt ut, står ikke at det er påkrevet.

ja finnes sikkert norsk, har ikke leita godt nok enda. har bare såvidt gått igjennom admin.
så.. er ikke klart akkurat.
templaten fant jeg ettellerannet sted, den hette blue rush, beste utgangspunktet jeg fant
 

picxx

Well-Known Member
ja eru gæærn, har ikke gjort noe stort i forandringer til nå

Så ikke promoter et script som ikke er stt op slik du ønsker det da.
Vil du at folk skal huske deg som (den idioten som promoterte et uferdig phpld script) eller som (wow , det var en kul katalogside!) ??
 
Topp