Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skandinavisk nettsted til salgs

RAH

Medlem
For et år siden lagde jeg et nettsted som samler klær på tilbud fra forskjellige nettbutikker, jeg har ikke tatt meg tid til å markedsføre tjenesten/siden og synes det er synd så mange arbeidstimer går til spille.

Siden er linket opp mot noen (Norske, Svenske og Danske) klesbutikker gjennom tradedoubler og oppdateres en gang i døgnet. Inntektene (provisjon av salg) og besøkstallene er ikke noe å snakke om. 4 domener følger med, nettsiden er også oversatt til svensk og dansk.

Nettsiden er kodet av meg i PHP med CodeIgniter som rammeverk, om du ønsker å legge inn flere nettbutikker må man lage en importrutine for dette. Siden er optimalisert for alle skjermer (desktop, mobil, nettbrett). MySQL Database.

Jeg mener at dette er en god idé og med riktig markedsføring kan siden helt klart generere en fin, passiv ekstrainntekt. Det er ingen utgifter forbundet med siden (annet en hosting) og jeg har brukt 0 timer på nettstedet etter at det ble ferdig. Importrutinen kjøres av cronjob så anbefaler vps eller lignende for hosting.

Jeg ønsker hovedsakelig å selge konseptet med kode, domener og facebook sider, men er åpen for forslag ala byttehandel eller samarbeid hvor inntekter fordeles rettferdig. Jeg vil også dele mine ideer med en eventuell kjøper.

Ønsker du mer informasjon kan du sende meg en epost på rolf snabelkrussedull rah.no, vi kan også ta en telefonsamtale om ønskelig.


Bud over 10 000 eks.mva vil vurderes.
 
Topp