Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skifte dato på wordpress innlegg.

Gomlers

Member
Hallo, hallo...

Jeg driver å skal legge en wordpress blogg ut på et nytt domene, eller faktisk et subdomene. Også kopierer jeg manuelt alle postene over fra den gamle til den nye versjonen. - Det er ikke så mange, så det burde gå.

Men det som vil skje da er jo at alle postene blir seendes ut til å være skrevet samme dagen.. Ikke at det er verdens undergang, men er det noen måte å omgå det på?

- Roger
 

Gomlers

Member
Takker for kjappe svar... problemet er nesten fikset, bare jeg får domeneshop til oppdatere subdomenet nå så er det i boks.

- takker igjen!
 

peterandrej

pensjonert moderator
eventuelt.. kunne du jo bare endret datoen helt nederst i menyen til høyre i wp-editoren... hvis du uansett limer inn i editoren liksom.
 

Gomlers

Member
eventuelt.. kunne du jo bare endret datoen helt nederst i menyen til høyre i wp-editoren... hvis du uansett limer inn i editoren liksom.

Peterandrej: Eventuelt kunne jeg absolutt gjort dette ja :)

Det enkle er visst aller oftest det beste.. Bare at jeg er så jævli smart, at jeg aldri finner det enkle før noen forteller meg om det.

Men takk skal du ha, jeg var ikke klar over den jeg. Wordpress har aldri helt hatt mitt største fokus...
 
Topp