Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skilt til varer i fysisk butikk

Gullak

Medlem
Som overskriften over sier, har noen forslag til rimelige skilt som jeg kan ha priser på i min fysiske butikk? Vil unngå å måtte henge opp a-4 ark med priser direkte på vegg, eller produktet.

Driver med store møbler, senger, sengetøy osv.

Setter pris på alle tips :)
 

Gullak

Medlem
Har varer fyllt opp som regel på hele veggene, så har ikke plass til dette.
Ser for meg disse skjiltene på nattbord, og hengende osv på reoler.
Kan være alt fra a-4 størrelse, til 10x15cm osv.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
det står gjerne på pakka hva de er beregnet for, er en stund siden jeg har brukt dem nå, mener det er forskjellige ark til blekk og laser, de til blekk har vel noe spesielt belegg på den siden man skal printe på mener jeg å huske, siden blekket ikke kan trekke inn i dem på samme måte som i papir. Se f.ex. Projektorer Og Verktøy Overhead film og tilbehør - Staples Retail Norway AS
 

TorsteinO

Art Director & grunder
De skiltene du linka til er vel egentlig beregnet nettopp på å se pene ut med vanlig papir også, så bare du gjør det ordentlig og ikke bruker en alt for shabby printer, eller det du printer ut ser alt for jalla ut, så vil det nok se tålelig bra ut med papir også - og de samme tipsene gjelder jo også for transparenter (altså overheadark), men du kan få noen ganske snertne effekter med overheadarkene, siden farger osv vil være halvveis gjennomsiktige.
 
Topp