Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Skisse-program" for å skissere nettsider?

MariusB

Skaper & Idémaker
Finnes det noe "skisse-program" som egner seg for å skissere opp ideer til nettsider på en enkel måte? Jeg har en del ideer til satsinger på nett, og det hadde vært interessant å skissere disse opp på en enkel måte - slik at man senere kan søke teknisk kompetanse på å få inn de funksjonene man ønsker, og videreformidle dette på en enkel måte.

Noe slikt hadde vært veldig praktisk...
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Benytter begge disse variantene p.d.d.... Var nysgjerrig på om det er noen her som bruker andre alternativer.
 

hansson

Langveisfarende
GIMP er vel bare et gratis bildebehandlingsprogram, så det er ikke akkurat det han etterspør her. Det går an å "skisse" i GIMP/photoshop, men det er ikke tidsbesparende. Jeg har prøvd Mockingbird og Hot Gloo som begge funker fint. Klassikeren er Balsamiq, for de som liker den håndtegnede stilen (jeg synes det er litt slitsomt): Balsamiq Mockups | Balsamiq
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Wow! Både Balsamiq Mockups og SketchFlow ser ut som eksakt det jeg er ute etter for å skissere opp ideer som jeg har til nettsider og konsepter. Tusen takk til hjelpsomme brukere her på Webforumet. :)

Da gjelder det bare å bestemme seg for hvilken av de to jeg skal velge.
 

hansson

Langveisfarende
Den taktikken gjør ofte ikke annet enn at man får tak i det eldste og kanskje mest utdaterte programmet, mens en bedre nykommer blir forbigått. Mye søppel som kommer høyt på google i mange tilfeller, bare fordi de er gamle og har masse innlenker.
 

Nutz

Med lem
Tror jammen jeg hadde gått for den Hansson foreslo, der slipper du unna med noen hundrelapper fremfor å måtte kjøpe en stor pakke med mye annet.
Men hvis man digger det nye utviklingsmiljøet til MS, så hvorfor ikke?
Har selv bare expression Web, kunne ikke forsvare den ekstra kostnaden for å få blend og Sketchflow for meg selv.. :)
 
Topp