Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skreddersydd design gjennom Mystore - eller stå på egne ben?

Jessica

Medlem
Hei,

Jeg snakket med selger på Mystore i dag angående deres løsninger for nettbutikk. Han opplyste at versjonen jeg ønsker meg er en skreddersydd versjon, hvilket betyr at en designer må kontaktes og utforme mine ønsker.

Jeg visste ikke at jeg hadde så "spesifikke" ønsker - men sier selvfølgelig heller ja takk til en oversiktlig butikk, enn å ikke gjøre det.

Så er greia: han mente at designere der på huset kan skreddersy det for meg (for en gos slump penger selvfølgelig), også kan jeg ta i bruk Mystore løsningen etterpå. Dette er en løsning på ca 1000,- mnd.

Men er det nødvendig å bruke <Mystore når man uansett skreddersyr design? Eller er det lurt allikevel pga alle finessene som følger med? F.eks supportsystem, enkelt å beherske osv?

Erfaringer??

Jeg er ingen webutvikler og trenger noe som er enkelt i bruk, men ser proft ut!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Når du skreddersyr et design, så fungerer jo ikke dette uten at det ligger en del koding i bunn. Uten koden er det bare masse bilder og helt ubrukelig. Så design er jo kun estetisk, også er det all kodingen (HTML/CSS/PHP/Javascript/Ajax f.eks) som gjør at det skjer noe når man trykker på en knapp f.eks.

Det er nok ikke noe dyrere å skreddersy design til Mystore kontra andre løsninger.

Om du vil ha noe som er ferdig satt opp og enkelt i bruk, samt har support,betaler du Mystore noen kroner pr mnd for det. Om du har mye tid og litt erfaring med koding fra før og er fornøyd med å finne ut av problemer selv, setter du opp alt selv ved hjelp av f.eks OpenCart.

Det hele kommer i grunn ann på interesse, tid og penger. :)
 

spikre

peterhamre.no
I startfasen vil du være tjent med mystore, fordi investeringen er mindre enn ved å bruke en utvikler. Dog vil du nok være tjent med å ha OpenSource-løsning gjennom en utvikler over tid. Mystore er uansett en rask og enkel måte å komme i gang, og du får fordelt kostnadene ut over hver måned - noe som kan være hensiktsmessig for mange.
 

Jessica

Medlem
Tenker jeg går for Mystore.. bare lurer på om de er like enkle i bruk når det er en designer som lager siden for meg (men som legges inn i Mystore konseptet etter ferdigstillelse?) Jeg ønsker nemlig en litt annerledes look enn akkurat de standardene de har satt opp.

Jeg har overhode ingen kode-kunnskap og tenker som et innlegg over her at jeg ønsker å bruke tid på andre ting :)


I startfasen vil du være tjent med mystore, fordi investeringen er mindre enn ved å bruke en utvikler. Dog vil du nok være tjent med å ha OpenSource-løsning gjennom en utvikler over tid. Mystore er uansett en rask og enkel måte å komme i gang, og du får fordelt kostnadene ut over hver måned - noe som kan være hensiktsmessig for mange.
 

Jessica

Medlem
Hmm.. da får jeg forsikre meg om at jeg ikke får noen ekstra finesser som jeg ikke har oversikt over ;) Jeg ønsker det profesjonelt, men simple ;)
 
Topp