Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skrivebordsunderlag med annonser

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

For noen år siden hadde jeg et skrivebordsunderlag som var produsert av et firma for kommunen. På dette var det mulig å kjøpe annonseplass på et underlag som ble delt ut til nesten alle bedrifter lokalt. Noen som har sett noe lignende? Evnt vet hvem det er som lager disse?

På forhånd takk!
 

Knut

Medlem
Binders lager sånne.. gjorde ihvertfall det før. Ellers lager vel de fleste trykkerier sånne matter.
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Tusen takk srm. Det var dem jeg var på jakt etter :)
 
U

Uregistrert

Guest
De er laget av Benova

Skrivebordsunderlagene du snakker om ble solgt til alle kommuner i Norge og laget av Benova Promotion. Dette firmaet var eid av Torstein Berg Gruppen, eksisterer ikke lengre.

Jeg vet fordi jeg jobbet der :)
 

tavikki

New Member
La oss oppdatere enda litt mer. Firstcom er pr idag kun et holdingselskap som eier deres videreføring av gamle firstcom. Nye navnet er lokalportalen å selskapet er pr idag nedgradert til 2 ansatte + noen selgere. Gamle sjefen i finn.no ble hentet inn som en redning etter at selskapet gikk litt skeis før krisa. Men den gang ei, nå er selskapet lokalportalen med bare noen få produkter igjen.

Skrivebordsunderlaget var det første produktet som ble avskaffet nå ny sjef kom inn for et par år siden.

Tydeligvis jobbet der jeg også..
 
Topp