Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skriver Artikler Billig

Satyrion

Medlem
Hei jeg skriver artikler/blog poster på Norsk og Engelsk til en billig penge. Ta kontakt visst du er interesert.
 

Satyrion

Medlem
Hei!

Alle mine artikler er gramatisk riktig skrevet og orginale.

Jeg har ingen referanser enda men kan vise samples av tideligere Engelske artikler jeg har skrevet.
 
Sist redigert:

webpiken

Medlem
Hei jeg skriver artikler/blog poster på Norsk og Engelsk til en billig penge. Ta kontakt visst du er interesert.

Mens her er det jo mange feil, jeg ser seks i farta. Du bør nok ta deg litt mer tid når du skriver, om folk skal få tillit til at du kan levere.
 

Gaasehud

Medlem
Fint om du nevner spesielle emner ...

Dessuten motsier du deg selv litt, "du skriver riktig" sier du;

Ord vi sier sammen, skriver vi sammen. Språk har ikke stor forbokstav.

Visst = hvis
Interesert = interessert
Gramatisk = grammatisk

For å nevne noen. Lykke til! ;)
 

Satyrion

Medlem
hehe okay, da skriver jeg ikke pa Norsk lengre.

I am only writing unique well written English articles now since my Norwegian is just average!

PM me if you are interested in this offer :)
 

onlyme

New Member
Det er mange kjente forfattere som ikke kan rettskriving, men det blåser forlagene i. Det er historien som er viktig. Det andre fikser konsulentene opp i.
 

Satyrion

Medlem
Sorry mate, but your English doesn't seem to be any better than average either. Why don't you prove us wrong by pointing us to one of your previous articles?

Her kan du se noen referanser som du ser er alt 100% positivt :)
Folk som er interesert i en 100% orginal Engelsk Artikkel kan ogsaa faa lov til og se samples av tideligere artikkler jeg har skrevet.

3228325239_71678c01d9.jpg


http://farm4.static.flickr.com/3268/3228325249_cb13229ae4.jpg
 

Keanu

Geek
Føyer meg inn i rekken som gjerne vil se tidligere arbeider fra deg, men også hvilke temaer du føler du har god kontroll på.

Det er lite vits i å få noen til å skrive en "Top 10 Secrets for earning gold in World of Warcraft" eller "Hvilke krydder passer til hvilke matvarer", om skibenten aldri har rørt en PC-spill eller ikke har lagd mer avansert mat enn frossenpizza.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ærlig talt, dette var noe av det verste jeg har sett. Først skriver du at du er i stand til å levere både ditt og datt, men uten å vise til noe som helst. Så poster du et par screenshots med "referanser" bestående av en liste over T-I-T-L-E-R på "artikler" du har skrevet på et forum. At du har fått mange "thumbs up" på et forum sier ingenting om dine evner som skribent. Her på WF er det en drøss med medlemmer som bidrar med nyttig informasjon som blir verdsatt av mange, men jeg hadde ikke satt noen av dem til å skrive handlelappen min engang.

Foreslår at du sier det som det er; at du ikke har noe særlig å vise til så langt - men at du ønsker å få en sjanse til å bevise at du har evner som skribent. Det er helt fair, og jeg er sikker på at mange vil gi deg en slik sjanse.

Men da må du være ærlig, og ikke bare poste fjas.
 
Topp