Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skriver artikler mot betaling

Heisann!

Jeg trenger litt penger for tiden, så jeg bestemte meg for å sjekke om det var noen her som har behov for en artikkel eller fem? Skriver om det meste, men liker best temaene TV, film, teater, festivaler og lignende. Men er som sagt fleksibel, så kan skrive artikler om alt fra båter og til verdensrommet!

Har dessverre ingen referanser å vise frem fra tidligere arbeid. Still gjerne spørsmål.

Hilsen Petter
 
Pris er nødt til å diskuteres, da det er forskjell på lengden på artikler osv. Jeg skriver både lange og korte artikler.

Pong: Det spørs.
 
Jeg har ingen erfaringer med priser på artikler, og jeg vil si det er bedre hvis jeg og kunden diskuterer prisen, i steden for at jeg for eksempel skal kreve en alt for høy pris fra starten av.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Petterfred: du kan jo i det minste definere en nedre grense for hva du i det hele tatt gidder å ta i. Eventuelt kan du få skrive for meg. Skal vi si... 20 kr pr innlegg på 400 ord?
 
Jeg har tenkt litt, og lest litt rundt på blant annet Norskwebforum, og syntes 20 kr pr innlegg på 400 ord høres veldig lite ut. La oss heller si at en artikkel som fyller en A4 side i word koster 200-300 kr. Hvis ingen synes det er veldig tullete da?
 

picxx

Well-Known Member
stor forskjell på en blopost og en artikkel... en artikkel har stort sett 2-4000 ord, minst.(+en del bilder)
 
Topp