Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skru av SPAM-filteret til Facebook Fan-pages

lifeform

Medlem
Hei,

noe som irriterer meg grenseløst er Facebook sitt SPAM-filter for Facebook Fansider.

Jeg hjelper litt til som administrator for Norges største countryside, og vi har her et veldig stort problem med at altfor mange meldinger blir lagt i SPAM-filteret og Skjulte innlegg på siden. Se skjermbildet: https://skitch.com/l...e-innlegg-igjen

Noe å gjøre med dette??

Helt latterlig at Facebook skal være så agressive på dette... Mye heller hatt muligheten til å skru det helt av, og kunne utestengt og rapportert de som virkelig spammer.
 

picxx

Well-Known Member
Det korte svaret er, nei, det er ikke mulig å slå av spamfilteret på facebooksider.
 

picxx

Well-Known Member
Det lange er egentlig at du har mulighet til å begrense det ytterligere ved å legge til ord og uttrykk som spamfilteret skal fange opp.
Det er også slik at spamfilteret kun fanger opp ting som bryter med facebooks TOS (brukervilkår), men hvor bra denne funksjonen er på språk andre enn engelsk kan man jo selvsagt spekulere litt i. Kan jo f.eks. finnes norske vanlige ord som er banneord på engelsk og da blir fanget opp av spamfilteret, noe som selvsagt er irriterende for alle brukere som ikke er engelsktalende.

Det eneste man kan gjøre er vel i bunn og grunn å bare kaste seg med i en av de mange sidene, trådene eller kommentarene som allerede ønsker spambeskyttelsen på fbsider dit peppern gror, men når alt kommer til alt er det facebook som er herre på facebook, på lik linje med en hvilken som helst annen webside.
 

lifeform

Medlem
OK!

Virker veldig uferdig og dysfunksjonelt dette filteret... :) Alltid noe krøll og tull med Facebook vett.

Filteret burde også lære når man "Unhider" meldingene som har havnet i filteret, og godkjenne den og den brukeren. Noe det tydeligvis ikke gjorde i går når jeg fjernet minst 4-5 meldinger fra SPAM-filteret fra en kar over på veggen, men da han postet en ny en senere på kvelden, så kom forsyna meg denne også rett i SPAM-filteret!

Enig med deg på det siste der, og skal se om jeg finner noen slike sider og tråder å supporte...
 
Topp