Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skuffet over TD (Premien som aldri dukket opp)

JoachimO

Medlem
I fjor sommer lanserte TD affilliateprogram for NetCom. I den sammenheng ble det utlyst konkurranse for affilliates hvor de første 3 som leverte 15 salg skulle få en HTC One S.

Tiden gikk, og ingen oppdateringer om vinnere eller konkurransens gang dukket opp hos TD, så jeg glemte den bort frem til jeg utpå høsten mottok en mail om at jeg var en av vinnerne med mobilfakta.no, og telefonene skulle sendes ut.

Jeg sendte adresse samt en kommentar de ville bruke i nyhetsbrevet sitt, og begynte å se frem til å bytte min gamle reservetelefon, en HTC Desire med knust skjerm jeg hadde brukt siden jeg gav bort Sonyen til jentungen.

Ukene gikk, jeg hørte ikke et pip fra TD og begynte å lure om hele mailen jeg hadde mottatt var humbug, siden den TD-ansatte som sendte meg opprinnelig mail aldri svarte på etterlysningen jeg sendte ham. Så jeg kontaktet Joakim@TD her på forumet. Han kunne bekrefte at det var reelt, men sa da at telefonene enda ikke var sendt ut av uviss grunn, men lovet at dette skulle ordnes asap.

Ytterligere 2 uker gikk, og postkassa var like tom. Jeg kontaktet Joakim igjen, og fikk beskjed om at de skulle være sendt ut uken før.

Snodig.

Igjen prøvde jeg å maile ansvarlig for konkurransen uten å få svar til å begynne med, før jeg til slutt fikk kontakt og i løpet av de neste ukene endte opp med å få mange motstridende forklaringer på når telefonen var sendt ut.

Snodig.

Jeg ba da om pakkesporingsnummer slik at jeg kunne sjekke hvor telefonen var havnet fikk jeg til svar at dette ikke fantes da telefonen var sendt som vanlig A-Post, ikke som pakke.

Veldig snodig.

Men, han skulle sjekke om den kunne ha blitt feilsendt og kom i retur, og gi en tilbakemelding.

Nå er vi kommet til slutten av Januar. Jeg har ikke hørt et pip fra TD siden Desember og har i grunn gitt opp hele greia, og sitter igjen med rimelig mye dårligere inntrykk av TD.

Må legge til at Joakim i hele prosessen var svært behjelpelig og hyggelig, så kun kudos til ham. Synd han ikke jobber der lenger...
 

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Hei Joachim,

Telefonene er, som Joakim har nevnt tidligere, blitt sent. Det tok utvilsomt noe lang tid å få telefonene sendt ut, men de ble sendt når Joakim sa at disse var sendt.

Øivind hos oss har akkurat prøvd å ringe deg om dette, men fikk ikke tak i deg. Ring gjerne opp igjen. Vi vil ringe deg igjen senere hvis vi ikke hører fra deg.

Hva som har skjedd med din telefon er litt vanskelig å vite, men andre affiliates har fått sine telefoner fra Netcom i sammenheng med denne konkurransen.
 

JoachimO

Medlem
For all del, det kan være langfingrede ansatte i Posten eller andre ting som kan ha skjedd, det skal jeg på ingen måte utelukke. At prosessen har vært opplevd som rotete og motstridende skal jeg også være åpen for at kan ha skjedd som følge av krysskommunikasjon og misforståelser mellom involverte personer.

Det kan tenkes at det opprinnelige innlegget var urimelig, men fra min side var det et uttrykk for skuffelse og frustrasjon over det jeg opplevde som at noe som skulle være positivt og hyggelig ble snudd på hodet til frustrasjon og skuffelse.

Nå har det imidlertid vært kontakt igjen per telefon og vi får krysse fingrene for at saken løser seg.
 
Topp