Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skulle hatt noen tips - hva ville du gjort?

n0stra

Medlem
Ulempen når man er grunder, holdt på under 2 år og i tillegg har lønn å betale til ansatte + ingen egenkapital fra oppstart + ingen lån, er at man har lite muligheter til å eksperimentere med markedsføring som koster noe annet enn tid.

Man har derfor brukt mye tid på å prøve ut sosiale medier, samarbeid med eksterne aktører som bloggere, kampanjer, litt adwords, aktivt bruk av facebookgruppe etc etc.

Er da nå oppe i 4300 reelle facebooktilhengere, 3000 aboneneter på nyhetsbrev, 5000 kunder i registeret og en positiv utvikling.

Likevel er det litt irriterende å føle at man kun har skrapet toppen av isfjellet og føle at omsetningen kunne eksplodert. Vår kundegruppe er såpass allsidig at vi i tillegg treffer meget godt uansett hva det måtte være. Eksempelvis, en person søker på plakater med liverpoolmotiv og finner oss på google under "veggdekor liverbird" for eksempel og ender opp med å se produkter hos oss han aldri har tenkt på og det resulterer i salg. Dette ser vi ofte, at folk søker etter noe helt annet men ender opp med kjøp.

Alt bygger opp under at vi virkelig hadde hatt nytte av å nå ut i langt større grad. Men vi har ikke kapitalen til det....


Så i et forsøk på å fiske etter hva andre ville gjort om dere eide min butikk spør jeg rett ut. Hvor ville dere fokusert og på hvilken måte? Om kapitalen var liten men innsatsviljen stor :)

Har mulighet til å bytte varer/tjenester evt også. Vi har jo reklameproduksjon med logoer/dekor for bedrifter/bil/vindu for eksempel.
 
Topp