Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Slikblirdurik.no vurderes solgt

Status
Stengt for ytterligere svar.
Som noen av dere har fått med seg: I februar satt jeg og irriterte meg over CarbonCopyPRO og diverse andre «bli rik kjapt»-systemer. Så for å få en slags motvekt til dette, opprettet jeg det svært ironiske (både i design og innhold) nettstedet Slik blir du rik!!!1! .

Etter det har jeg ikke egentlig gjort noe mer med nettstedet, og jeg har heller ikke promotert det på noen måte (jeg har bedt om tilbakemeldinger i Webforumet og jeg har delt linken på Facebook og Twitter, men det er fire måneder siden). Det er jo en ganske statisk side, og jeg har ikke sett noen grunn til å endre noe der: Den fungerer godt som den er, uten å ha masse Web 2.0 og regelmessige oppdateringer i seg. Tror det er en broken link på siden, den skal selvsagt rettes opp før et eventuelt salg.

Jeg hadde et sterkt behov for å lage en slik nettside da jeg lagde den. Men jeg har ikke et sterkt behov for å fortsette å eie den. Så dersom det er noen som er interesserte i å overta den, og de attpåtil er interesserte i å betale meg litt for bryet, er jeg ganske interessert i å selge.

Dette er et nettsted som for øyeblikket ikke har inntjening i det hele tatt. Det er det mulighet til å endre på for den som er litt flinkere til å plassere annonser enn meg (MERK: Det virker som om det ikke går an å plassere Google-annonser på dette domenenavnet, jeg klarte det iallefall ikke i februar, så inntektene må komme fra andre steder).

Til tross for null markedsføring har siden cirka 250 besøk i måneden, hvorav over halvparten kommer fra Google. Noen kommer også fra linker som tidligere eier av domenenavnet har bygd opp. Fluktfrekvensen på siden er på cirka 30 %, gjennomsnittlig tid på nettstedet er halvannet minutt, og 94 % av de besøkende er nye besøkende.

Nettstedet har ikke eget webhotell, men ligger på samme webhotell som bloggen min, så dette må anskaffes. Det skal også sies at scriptet er kodet fra bunnen av uten bruk av CMS, så dersom du ønsker å endre på innholdet på siden (f.eks. for å putte inn egne annonser) er det en fordel å kunne litt elementær XHTML og PHP. Men jeg kan også bistå med assistanse på dette området, såklart: Ønsker du å kjøpe dette til en god pris, sier det seg selv at jeg gjerne limer inn din annonsekode i nettsiden før jeg sender over filene.

Det er selvsagt helt opp til deg om du ønsker å beholde det innholdet siden har i dag eller om du vil bruke domenenavnet til noe helt annet, men ønsker du å bruke innholdet er det selvsagt inkludert. Årsavgift på domenenavnet er betalt til og med neste februar (Subsys).

Så: Hva skal jeg ha for dette? Jeg tar nøyaktig det du er villig til å by! Alle bud vurderes, ingen er for små, ingen er for store. Har du en god grunn til at jeg bør selge til akkurat deg, kan det også godt hende at du får tilslaget uten å ha høyeste bud. Det er også lov å by andre ting enn penger: Ønsker du å kjøpe nettstedet for en flaske brus eller en PC eller en fiskestang eller noe annet som er mer kreativt enn kroner og øre, vurderes selvsagt de tilbudene på lik linje med andre bud. Og sjansen er også stor for at jeg lar meg forføre av de mest kreative budene. :)

Bud kan postes i denne tråden, på PM, eller sendes til olaf@stob.no.
 
På din G-konto ved å gå til Webmaster Tools og i venstre meny velge "site reconsideration" Der heter det bl.a. ....In addition, if you recently purchased a domain that you think may have violated our guidelines before you owned it, you can use the reconsideration request form to let us know that you recently acquired the site and that it now adheres to the guidelines...
 

Visja

Medlem
Jeg byr:
- En klem
- Et kyss (på KINNET!!!)
- Et smil (med eller uten et forførersik blikk)

@tonny: slå den du ;)
 

picxx

Well-Known Member
Sendte deg en mail jeg olafmoriarty.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg byr:
- En klem
- Et kyss (på KINNET!!!)
- Et smil (med eller uten et forførersik blikk)

@tonny: slå den du ;)

Slikt er det vel umulig å konkurrere mot, jeg hadde slått til med en gang. Men jeg høyner sykkelbudet mitt med 500 kr. Mest fordi jeg gjerne vil eie et nettsted som er på nynorsk og fordi olafmoriarty er så hjelpsom på forumet her.
 
Sist redigert:
Mange fine bud så langt (mailen din er mottatt picxx, godt bud!), og så langt heller jeg nok mest mot Tonnys siste bud (særlig dersom sykkelturen blir grundig dokumentert i en fotoblogg av et eller annet slag; klemmer og kyss vet jeg ikke helt om var det jeg var på jakt etter her). Men ettersom dere er så fantastisk kreative og jeg er nysgjerrig på hva mer dere kan finne på, lar jeg tråden ligge til neste fredag før jeg bestemmer meg.

Du må forresten bare si fra om du trenger hjelp til å oversette Webforumet eller QTS-bloggen til nynorsk, Tonny. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp