Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SMS-reklame mot bedrifter

n0stra

Medlem
Hypotetisk sett, hvis man driver et firma som leverer tjenester så og si alle norske bedrifter må ha samt ser nytten av selv siden den har direkte sammenheng med egne salg. Man sitter også med muligheten for å ta ut lister basert på geografi og virksomhet til bedrifter og man har funnet en sms-tjeneste som koster maks 30 øre per melding.

Kan det være innbringende å benytte den type markedsføring? Kontra epost, adwords osv? Tenker da spesielt å kunne gå inn på nærområdet, fokusere på naboskap og virksomheten hvor en kort konsis tekst oppfordrer til å komme i kontakt?

Noen tanker?
 
Bruker du remarketing i dag? Du kan bruke telefonnumrene og e-postadressene du sitter på å sende målrettet reklame gjennom FB.
 

SignHver

Medlem
Jeg ville også syns at slik reklame var særdeles useriøs (sett fra bedriftens side). Jeg er jo den som syns det er for kjipt med alle disse reklamene som kommer på epost også - jeg sletter de automatisk uten å se på de. Så derfor orker jeg ikke bruke denne type reklame selv heller - men ja - dette var jo bare en subjektiv oppfatning fra meg da! :p Ikke meningen å drepe markedsførings-idèen :)
 
Topp