Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Solidhost slik vi kjenner dem er straks historie

mra

Active Member
Lastet ned fakturaene for sikkerhets skyld nå, og da kom det ny adresse;
AlienPants LTD
One Sandyport Plaza
Nassau, Bahamas

Hvis de har endret firmanavn på allerede utstedte fakturaer, så er jo dette direkte ulovlig og rimelig tåpelig å gjøre.

Hva med moms på disse fakturaene? Jeg antar at det var norsk moms på fakturaen, mens "Alien Pants, Ltd" neppe er momsregistrert i Norge. Dette tror jeg ikke hverken skattemyndigheter eller revisor syntes noe særlig om.
 

proisp

Medlem
Heldigvis har jeg ingen produkter der, men gruer meg til dette skjer med andre leverandører som f.eks. ProISP. Det er tydelig at dette vil skje før eller siden, markedet er så hardt presset i dag, og nå som google, amazon og alle de store vil inn på markedet, blir prisene også langt mer rimelige, spesielt for mer tekniske løsninger.

Dette vil selvfølgelig ikke skje over natten, men med tanke på at mange leverandører bare er re-sellers, sier det seg selv at det blir begrenset med penger inn, dersom de store kan tilby rimeligere priser.

PRO ISP har vært i bransjen siden 2002. Vi har jevn og god tilførsel av nye kunder og inntekt. Vi tørr påstå at vi holder våre produkter oppdatert og under stadig utvikling for å gi våre kunder stadig bedre og lettere produkter å bruke, samtidig som vi øker kvaliteten. Vi har hatt fokus på at mest mulig skal kunne gjøres av kunden uten å måtte ta kontakt med oss for at vi skal ha tid til å bli bedre fremfor å vedlikeholde kundemassen.

Vi har et langsiktig fokus og sist men ikke minst, vi skal bli størst på webhotell i Norge snarest :D Du har med andre ord lite å frykte!
 

thomasstr

Medlem
Ser det er flere måter å ta backup på, hvilken er den sikreste? o_O

Om du vil ha backup kan du gå på "Backup" og klikke på "Download a Full Website Backup". Da får du med deg alt av filer, databaser, e-post, båndbredde, quota, sonefil osv. Altså alt.

Så laster du den ned og laster filen opp igjen på den nye serveren via File Manager eller FTP.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
PRO ISP har vært i bransjen siden 2002. Vi har jevn og god tilførsel av nye kunder og inntekt. Vi tørr påstå at vi holder våre produkter oppdatert og under stadig utvikling for å gi våre kunder stadig bedre og lettere produkter å bruke, samtidig som vi øker kvaliteten. Vi har hatt fokus på at mest mulig skal kunne gjøres av kunden uten å måtte ta kontakt med oss for at vi skal ha tid til å bli bedre fremfor å vedlikeholde kundemassen.

Vi har et langsiktig fokus og sist men ikke minst, vi skal bli størst på webhotell i Norge snarest :D Du har med andre ord lite å frykte!
Ingenting av det der er jo noe hinder for at dere kan bli kjøpt opp, som er det som har skjedd med solidhost...
 

xdex

Medlem
PRO ISP har vært i bransjen siden 2002. Vi har jevn og god tilførsel av nye kunder og inntekt. Vi tørr påstå at vi holder våre produkter oppdatert og under stadig utvikling for å gi våre kunder stadig bedre og lettere produkter å bruke, samtidig som vi øker kvaliteten. Vi har hatt fokus på at mest mulig skal kunne gjøres av kunden uten å måtte ta kontakt med oss for at vi skal ha tid til å bli bedre fremfor å vedlikeholde kundemassen.

Vi har et langsiktig fokus og sist men ikke minst, vi skal bli størst på webhotell i Norge snarest :D Du har med andre ord lite å frykte!

Ja, og dette er jeg, og mange andre glade for! At ProISP kan sakene sine, er det ingen tvil om! Vet ikke hvor mange ganger jeg, og andre har nevnt dere her inne. Men som @TorsteinO også sier, dette hindrer ikke ett oppkjøp. Vi har heller ikke kommet til punktet hvor ting er "enkelt nok" til å f.eks. velge amazon for amatører. Google har heller ikke åpent opp for domene-registering i EU enda, så alt til sin tid! Men at dere forsvinner over helgen, tviler jeg på :)
 

proisp

Medlem
Ja, og dette er jeg, og mange andre glade for! At ProISP kan sakene sine, er det ingen tvil om! Vet ikke hvor mange ganger jeg, og andre har nevnt dere her inne. Men som @TorsteinO også sier, dette hindrer ikke ett oppkjøp. Vi har heller ikke kommet til punktet hvor ting er "enkelt nok" til å f.eks. velge amazon for amatører. Google har heller ikke åpent opp for domene-registering i EU enda, så alt til sin tid! Men at dere forsvinner over helgen, tviler jeg på :)
Ja, det er ingen garanti for noe selvsagt. Vi kan imidlertid si at vi har store planer som vi ønsker å fullføre og dersom noen skulle ønske å kjøpe oss opp så vil det nok være usannsynlig dyrt :D Vi har vært kontaktet ved flere anledninger vedr. oppkjøp, men vi har aldri ønsket å innlede samtaler.
 

LvN

New Member
Hei, jeg har en resellerkonto hos SolidHost som jeg nå må flytte.
Noen som har tips til leverandører som har tilsvarende løsning med cpanel som er innenfor rimelighetens grenser ?
Jeg har 15GB plass og 15 domener.
 
Topp