Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sommerjobb/jobb ønskes alt av interesse

6Q6

Medlem
Hei. Leiter etter jobb for meg selv(14)år. Så hvis noen av dere har en sommmerjobb eller jobb for hele året så post det gjerne fortest mulig plz.;)
 

Ståle

Medlem
Kan kanskje være greit å si hva du er god på? Erfaring? Etc.

Tenker du på jobb online, eller offline? Hvis det er det siste er jo bosted greit å ha med.
 

sKrud

Meget sliten student
Om du har tenkt å fortsette å poste her inne på forumet må du bli flinkerer til å skrive poster, det er helt sikkert.Du bør ha med (slik som Ståle sier..): Hvilke kvalifikasjoner har du? Hva kunne du tenkte deg å jobbe med? Hvor mye kan du jobbe?

Å sist, men ikke minst, må du bli flinkere til å skrive titler på innleggene dine: Sommerjobb/jobb ønskes kan funke...ok?
 

picxx

Well-Known Member
6Q6: om du ikke svarer vil innlegget ditt mest sannsynlig bli betraktet som spam, og dermed enten slettet eller stengt.
 

sKrud

Meget sliten student
David: Dette er ikke din tråd, om du skal skryte av hvordan du har klart å lage din egen jobb kan du heller fortelle om hvordan du klartet dette..

Å det er fult mulig å få seg jobb som både 14 og 16åring..
 
  • Like
Reaksjoner: sta

david.

Medlem
David: Dette er ikke din tråd, om du skal skryte av hvordan du har klart å lage din egen jobb kan du heller fortelle om hvordan du klartet dette..

Å det er fult mulig å få seg jobb som både 14 og 16åring..

Er det noe man skal vite når man søker jobb som utvikler/designer i den alderen så er det at man må ha noe å vise fram! Snakker av erfaring da jeg selv var i den alderen for ikke lenge siden og gjorde akkurat det samme, men fikk bare en eneste jobb tross alt og det etter at jeg hadde noe å vise fram.

Til det siste så var det bare tips. I steden for å utvikle en ide eller noe i den dur for andre, burde man heller satse på å bygge noe selv som kan gi en noenlundes grei inntjening. Det var da ikke skryt!
 

Ståle

Medlem
Trådstarter har jo fremdeles ikke sagt hva han ønsker å jobbe med, og dermed er det jo ikke snakk om design/utvikler.

Uansett, hadde vært greit med mer info fra trådstarter hvis du forventer å få noen positive tilbakemeldinger.
 

6Q6

Medlem
Ok. Fint av dere å hjelpe meg litt med å starte nye tråder siden jeg nesten aldri gjør det. Men uansett...Jeg søker jobb for hele året eller bare noen årstider. Både offline og online funker for meg men jeg har jobbet mest med offline...servitør/ avisbud/ gartnerassistent. Men hvis noen av dere har en online-jobb kunne jeg sikkert se hva jeg kan gjøre. Takk;)
 

picxx

Well-Known Member
Har du erfaring som artikkelskriver, eller kunne det evt. være noe du kunne gjøre?
 
Er jo ganske åpenbart at han ikke har spesiell erfaring fra artikkelskriving når han er 14 år, eller at han driver med webdesign/koding, da dette ikke kommer fram i det siste innlegget han skrev. (servitør/avisbud/gartnerassistent)..

Han er nok bare ute etter en vanlig sommerjobb
 

6Q6

Medlem
hmm...har hatt litt med artikkel-skriving, men ikke mye så jeg ville ikke anbefale å ansette meg
 
Topp