Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sommerslapt

webmoney

Søkemotoroptimist
Er dere reist på ferie hele gjengen, folkens? Er det bare meg som vaker på Webforumet i juli? Jeg skal ikke dra noe sted i ferien i år, så dere finner meg her.

Men hvordan er det med dere andre? Hvilke ferieplaner har dere?

Skal du bare være heime og programmere, eller drar du på surfeferie til Hawaii? Eller noe midt i mellom?

Bidra til feriestemningen! Bruk denne tråden til å fortelle om ferieplanene dine!

Fortell, fortell!
 
Ja, det blir jo noen turer i løpet av sommeren. Har hatt noen dager borte allerede (uten PC!!!), og skal på en ny tur om en ukes tid. Det blir da Sørlandet og litt opplevelser for barna. Har alltid kamera med på turer. Bilder er alltid godt å ha når man lager nettsider, og man vet aldri hva man kan få bruk for. Har ellers tenkt å fiske litt nå i sommer og å jobbe med min splitter nye blogg (etter inspirasjon fra dere på Webforumet). Har aldri brukt en blogg før, så jeg har mye å lære. Kystbloggen
Er det noen som har god tid, så bare gi meg respons på Kystbloggen. God ferie til alle!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg ska muligens til Polen/Tyskland/Frankrike i August, men det blir nok det eneste som kan kalles ferie. Skal til Geiranger med dama til helga, og det blir sikkert flere småturer. Ellers blir det vel jobbing.

Jeg har også med meg kameraet hele tiden, vet aldri når man får et bra bilde :)
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Sommeren er vell en slapp tid vanligvis.

Vanligvis er det dårlig med trafikk i juli, men så langt har jeg kun sett en liten dropp. Kanskje dårlig vær på Østlandet som gjør utslaget ?

Jobber med et fakturasystem for web, tenker å benytte samme betalingsprinsippet som sendregning no.
Startet i utgangspunktet å lage systemet for eget bruk, men tenker på sikt å lage en tjeneste ut av det, er vell mitt sommerprosjekt..
 

Keanu

Geek
Avhengig av været er jeg på fjellet og fisker, ellers leser jeg en god bok eller refresher programmerings- og webdesignkunnskapene.
Jobber nå med Snooze.no, der jeg lager min egen CMS ved hjelp av php-rammeverket Cakephp.

Koser meg med begge deler, men absolutt slappe dager. :)
 

Christian

Medlem
Blir nok ingen spesiell sommer.Skulle egentlig til Bulgaria i går, men da jeg ikke fikk gjort om fra to uker til en uke (to uker i syden er noe forbanna drit) avbestilte jeg hele turen og er heller litt i hjembyen og tar livet med ro :)
Siden det ikke ble noe syden blir det Vegas og blant annet MTV Video Music Awards i september i stedet, helt ok erstatning :D
 

Msites Ltd

Livsnyter
Ferie

Blir vel ingen helt ferie på meg.... Hadde ungene nå i 2-3 uker og da ble det jo slappe dager - men, man er vel alltid inne og jobber litt på nett og andre prosjekter man har. Man er vel ikke gründer for ingenting!?!

Får riktignok en kompis på besøk til uka og da blir han en uke - så da blir det vel noen bayere og korte dager på meg (dvs ikke over 8 timer).

Solen har jo latt vente på seg foreløpig og så jeg gråter ikke over å jobbe om dagen....... Men, når solen kommer skal jeg gjerne ha muligheten til å ligge i den og....
 

Harlem

Medlem
Reiser til New York på mandag.. Skal være der i 5 dager før vi flyr videre til
Miami! Skal være der en uke..

Bruker naturligvis CoastalsCash sitt travel medlemskap ;)
 

seastart

Medlem
Polen

Reiser til Polen med Familien, et par dager i Oslo, før vi tar Color Festival til Kiel. Kjører til Stettin, hvor vi blir i en uke. hjemmveien er ikke bestilt, men regner med det blir biltur til Gdansk, og så kjøre fra Sverige og hjem.
En fin tur. (Har kjøpt ny bil :D :D :D )
 

Maja

Medlem
Sommerhus leid i Danmark. Skal være der en hel uke. Reiser om 4 uker.
Du ANER ikke hvor mye jeg gleder meg, hehe.

Sommerhuset ligger i Sæby som er knappe 15 minutter fra Fredrikshavn. Familien min har leid sommerhus i den byen de siste 25 årene, så jeg syntes det er hyggelig å bringe tradisjonen litt videre. Samboeren har dessverre ikke vært så mye i DK, så vi skal bruke uken på å reise litt rundt på oppdagelsesferd på hans vegne =)
 

Harlem

Medlem
Jeg sitter på Waldorf Astoria hotel i New York.
Vært der siden Mandag.. Dette hotellet ligger kun 500 meter fra smellet alle
sikkert har lest om denne uken... Var inne på hotellet når det smallt!

Hørte det godt og lyset gikk!
Har bilder å video fra hele greia..

I Morgen går turen videre til Miami og Key Biscayne... :cool:
 
Topp