Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sosiale medier for lavt prioriterte sider/nisjesider

Taffy

Medlem
Jobber med endel nisjesider, har endel innhold allerede og har så tenkt å oppdatere bloggen på sidene ca 1 gang i måneden. Planen er altså å ikke legge mye arbeid i sidene etter jeg er ferdig med de, og håper å få noe passiv inntekt på dette.

Har startet med seo-jobbingen på sidene og lurer på hvordan folk som driver lignende sider løser sosiale medier? Siden jeg ikke tenker å legge så mye arbeid i sidene ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å oppdatere facebook/twitter jevnlig, og om besøkende da klikker seg inn på kontoene og ser at de sjeldent er oppdatert gjør det kanskje større skade enn nytte, da det skaper liten tillit til siden. Hadde vært flott med noen innspill om hvordan folk med lignende sider løser dette :)
 

Taffy

Medlem
Kjører på wordpress. Er som sagt usikker, i og med at sidene skal oppdateres ca en gang i måneden, så syns jeg fortsatt dette er noe sjeldent. Tror uansett ikke sosiale medier blir viktig for å konvertere eller drive inntekt til sidene, jeg ser på det mest som en del av seo arbeidet.

Har tatt woorank test på ene sida og der er sosiale medier framhevet som den største mangelen med tanke på seo.
 
Topp