Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spørsmål og svar plugin

Finanssans

Medlem
Hei,

Jeg er på utkikk etter en ferdig løsning noe lignende yahoo answers, bare mye mer basic. Det skal kun fungere som en liten seksjon på en vanlig wordpress-side. Jeg har funnet et par wordpress plugins, men ingen holder mål. Det kan godt koste noen kroner, og det må ikke komme som plugin.

Noen forslag?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det må ikke komme som plugin, eller det trenger ikke være plugin?
Hvis ikke plugin blir det vel en egen page template som du kopierer inn i themet, eller så kjører du en plugin som gjør at du kan kjøre php kode fra en page.

Å bygge videre på en post/comment struktur er vel veien tenker jeg, men hvis du har funnet noen plugins som nesten gjør det du ønsker er det vel rimeligst å tilpasse de.
 
Ikke kjøp denne hvis du skal ha det på norsk WP-Answers. Jeg kjøpte den etter jeg hadde spurt om det gikk an å oversette og de fortalte meg at det gikk. Men problemet er at det er kun deres theme som går an å oversette. Utvidelsen gikk ikke an å oversette.

Jeg klagde og fikk svar at de skulle sende meg filene, men hørte aldri fra dem igjen. De har heller ikke noen refund. Men heldigvis så fikk jeg pengene tilbake ifra paypal etter jeg hadde lagt inn en klage.
 

hansson

Langveisfarende
Du trenger vel ikke installere den på en wp-side, det bare kompliserer opplegget. Legg OSQA rett på et subdomene/undermappe som f.eks. nettside.no/fakk/ og putt evt. inn header og footer fra hovedsiden din i ren html i templaten som følger med. For å gjøre dette er det kanskje enklest å kopiere html-en fra kildekoden som viser i nettleseren din i stedet for å kopiere rett fra wordpress-filene.
 
Topp