Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spørsmål om web side

Knut

Medlem
Ja noe nettbutikk til 100.000 blir det iallfall ikke, vi skal ikke bli det nye nelly.com. Det er snakk om å selge max 10 forskjellige varer med logoen våres på. Vi er en frivillig dyreverns organisasjon som tar i mot dyr andre ikke vill ha lenger , så vi ønsker ikke en hjemme side med det beste av det beste men en enkel og grei hjemmeside der folk kan lese om oss og gi dyrene her et nytt hjem. Vi har et budskjett på 10.000 kr å nå vet vi at det er nok :) Takk for alle innspillene

Du kunne kanskje sende rundt en forespørsel om noen vil være med å sponse dere og få jobben gjort gratis/billig. I og med at dere er en organisasjon så er det kanskje noen som stiller opp :)
 

Helena

New Member
Du kunne kanskje sende rundt en forespørsel om noen vil være med å sponse dere og få jobben gjort gratis/billig. I og med at dere er en organisasjon så er det kanskje noen som stiller opp :)

Hei, ja vi har blitt sponset med pengene til hjemmesiden :)
 

zapotek

Medlem
Og jeg regner med at dere har sett av de største på annonser på nett: craigslist: norway rubrikkannonser for jobber, boliger, personalia, ting til salgs, tjenester, fellesskap og arrangementer

Craig har blitt en rik mann på enkelt design.


Craigslist startet opp i 1996. Han var rett og slett på mange måte først ut med den type nettside, og da blir det noe helt annet. Hadde han startet samme konseptet idag med det designet og den vanvittige konkurransen det er nå, ville han mest sannsynlig ikke ha lyktes på samme måte.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Et poeng jeg syntes er viktig er at det kan være lurt å høre litt på meg, for jeg er nemlig en kunde. Jeg kan ingen ting om programmering og jeg kjøper alle tjenester. Jeg er fornøyd med produktene jeg har kjøpt. Både fornøyde og missfornøyde kunder har noe å bidra med.

Jeg ser ikke helt hva du mener, i og med at du - som du selv påpeker - hverken har kompetanse på webutvikling eller noe som helst annet som skulle være relevant i forhold til trådstarters ønskede prosjekt. At du HAR en nettbutikk er ikke spesielt kvalifiserende.

Det hadde selvfølgelig vært interessant å høre hva du mener dersom du fortalte hvilken leverandør du bruker til din nettbutikk, men før du gjør det ser jeg ikke helt hva du kan bidra med av konstruktive ting. Tvert imot. Jeg vil si at dine innlegg så langt har beveget debatten i gal retning.

Og jeg regner med at dere har sett av de største på annonser på nett: craigslist: norway rubrikkannonser for jobber, boliger, personalia, ting til salgs, tjenester, fellesskap og arrangementer

Craig har blitt en rik mann på enkelt design.

Hvis du virkelig mener at det enkle designet er grunnen - eller en stor del av grunnen - til suksessen til Craigslist, så har du et overforenklet syn på markedsanalyse, internetts utbredelse i verden og markedsføring.

Hvorfor trakk du ikke heller fram Arngrens? Den nettbutikken er jo en knallsuksess. Og - det må man kunne anta - det rotete, helt håpløse designet og den manglende funsjonaliteten må være en del av grunnen til suksessen. Men kan Arngrens kopieres? Brukes som eksempel på noe som helst? Selvfølgelig ikke.

Craiglist og Arngrens er irrelevante eksempler fordi de er unike.
 

HPF

Medlem
Jeg ser ikke helt hva du mener, i og med at du - som du selv påpeker - hverken har kompetanse på webutvikling eller noe som helst annet som skulle være relevant i forhold til trådstarters ønskede prosjekt. At du HAR en nettbutikk er ikke spesielt kvalifiserende.
Når er det vel ikke akkurat gitt at rollene som både rådgiver og tjenestetilbyder er spesiellt kvalifiserende heller. Skal du ha inneha begge rollene må du som rådgiver også ha personlig integritet til å henvise potensielle kunder til andre tjenestetilbydere om du tror det er i kundens interesse.

Tjenestetilbyderenes referanselister (nettbutikkeierene) er faktisk en kilde til veldig god informasjon.

Hvorfor trakk du ikke heller fram Arngrens? Den nettbutikken er jo en knallsuksess.
I den sammenheng du skriver det så tar jeg det bokstavlig, men det er kanskje ironisk ment? Tilgjenglige regnskapstall forteller ikke akkurat om knallsuksess de siste årene.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hey!

Er det ingen luring med litt myndighet som kan rydde eller eventuelt stenge denne tråden?
For nå begynner "svarene" å gå litt vell laaaangt bort fra hva trådstarter lurte på og ville ha svar på...

/S
 
Topp