Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spesifisert markedsføringskampanje

Hei. Jeg skal kjøre en betatesting på en bydel i Oslo. Hvordan skal jeg kunne nå alle som ønsker å bo på sagene/Torshov? Noen som har noen tips uten om å reklamere på finn. Hva kan jeg gjøre i forhold til flyers. Hvordan nå målgruppen? Ønsker ikke ødelegge "resten" av markedet når jeg kjører en betatesting. Dvs at jeg ønsker ikke å treffe kunder som ønsker dette men ikke som ønsker å bo på sagene/torshov, så når de registrerer seg hos oss får de vite at betatestingen gjelder kun for denne bydelen, og at de da ikke gidder å registrere et søk neste gang.

Håper det var forståbart, litt rotete skrevet.
 

sKrud

Meget sliten student
hehe..om du ønsker å nå personer som ønsker å flytte til en gitt bydel blir jo saken litt mer vanskelig..

Da må du ta analyse av hvem som er mest ssh å vil flytte hit..
Feks:
-Alder
-status
-inntekt
-interrese

osv...

Når du har gjort dette kan vi begynne å snakke om muligheter for reklame..

-morten
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er forsåvidt ingen fasit på det du spør om.. Den eneste måten du kan lage en gruppe med 100% interesserte i å flytte til torshov på, må være å spørre en haug mennesker om dem er interessert, så jobber du videre med dem som sier ja.. Noe som igjen ikke er noe lett sak.

Den aller beste måten er jo selvfølgelig finn (eller lignende nettsider. zett.no, rubrikk.no osv). Spesifiser annonseringen til å bare vises når folk er inne på søk etter boenheter i ditt ønskede område. Dette er forsåvidt den beste måten å nå din ønskede gruppe på. Jeg tror ikke adwords eller reklame på andre nettsteder vil gjøre noe særlig i denne saken.
 

semb

Medlem
adwords? "flytte til toshov", "leiligheter torshov osv". Her vil du kunne få de som er mest interessert i akkurat det du er ute etter.
 

sKrud

Meget sliten student
adwords? "flytte til toshov", "leiligheter torshov osv". Her vil du kunne få de som er mest interessert i akkurat det du er ute etter.

Joda..men hvor mange er det som søker etter dette da? Tror nok den beste løsningen her er å gjøre som kenneth sier..

Men dette er en ganske vankelig oppgave å besvare... Tror heller jeg ville ha tatt kontakt med noen du vet har gjort dette tidligere å spørre dem..

-morten
 
Tusen takk for fin hjelp. Vil nok heller da spare opp til å reklamere på finn.no Tror dere det koster mye med en banner på en spesifisert kategori på finn?
 
Har sendt 2 mailer, men ingen svar. Ringte de idag. Så han sjefen skulle ringe meg opp rett etterpå.. Men får vel ringe opp å purre :p Var ikke lett dette. Var ikke mange annonse plassene de hadde totalt sett.
 
ja har vurdert. Men de andre sidene er så dårlige alternativer i forhold.
Eneste er Tinde.no, har sendt mail der og, men dog intet svar.

Skal prøve å ringe på finn.no imorgen. Håper han Bjørn kan gi meg et svar da.
 
var i kontakt med de idag igjen. DNB har kjøp de fleste plassene på siden der. Så var ikke så mange alternativer. men får priser på mail imorgen. Fikk god service idag.
 
Topp