Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spesifiserte firma- og e-postlister - 300kr pr. stk

Alright!

Jeg kjører en liten kampanje på e-postlister til 300,- eks mva per liste.
Bestiller du flere lister i samme slengen får du dem for 250,- eks mva per stk.

Prisen er den samme uavhengig hvor mange oppføringer det er.

Eksempel 1 på liste: Rørleggere i Oslo & Akershus. AS'er. 5+ ansatte.
Eksempel 2 på liste: Barnehager i Finnmark m/ omsetning over 1 mill.

Listene hentes direkte fra databasen til Brreg og blir generert ved bestilling.

Prisene står t.o.m torsdag. 12 november kl. 22.

Hvis du er interessert, send meg en PM her, eller besøk www.e-postlister.no
Eventuelt kan du legge meg til på Skype: knut.hunderi
 

Johan

Medlem
Hva kan du tilby som man ikke finner på bizweb eller ravninfo.no?
 

Johan

Medlem
Som ringeliste er det kanskje interessant. Som epostliste mindre relevant ettersom etter some posten ofte er en generell firmaadresse. Epostlister over ledere som it- sjef, hr sjef, økonomisjef, daglig leder etc etc er derimot meget interessant. Det er det dessverre de færreste som kan levere.
 

alterego

Medlem
Som ringeliste er det kanskje interessant. Som epostliste mindre relevant ettersom etter some posten ofte er en generell firmaadresse. Epostlister over ledere som it- sjef, hr sjef, økonomisjef, daglig leder etc etc er derimot meget interessant. Det er det dessverre de færreste som kan levere.

Vær klar over at Markedsføringsloven § 15 krever forhåndssamtykke før du kan sende e-postreklame til personlige e-postadresser (gjelder også SMS mm.). Det betyr at du, uten forhåndssamtykke, bare kan sende til generelle adresser som f.eks. firmapost@bedrift.no (ikke ola.nordmann@bedrift.no eller ola.nordmann@privat.no).

Unntak
Det er unntak fra spamforbudet når markedsføringen gjøres mot e-postadresser som er del av et "eksisterende" kundeforhold.

Dette unntaket gjelder bare når:
- Markedsføreren har mottatt kundens elektroniske adresse i forbindelse med et salg.
- Mottakeren har fått informasjon om at e-postadressen vil bli brukt til å sende markedsføringshenvendelser og at mottakeren kan frabe seg dette.
- Kunden har en fravalgsmulighet (avmelding) ved hver enkelt senere henvendelse.

Konsekvenser ved brudd
Det er Forbrukerombudet og Markedsrådet som har som oppgave å føre kontroll med at markedsføringslovens regler overholdes. Datatilsynet håndhever personopplysningsloven og denne loven gjelder all bruk av personopplysninger, både B2B og B2C.

Både Datatilsynet og Forbrukerombudet kan ilegge overtredelsesgebyr for brudd på henholdsvis personopplysningsloven og markedsføringsloven. Begge lovene er også straffesanksjonert. Brudd på disse lovene kan således også medføre straffereaksjoner.

Eksempler
I 2006 ble en mann dømt til å betale kr 5.000 for å ha lagret personopplysninger (inkl. e-postadresser) uten at han på forhånd hadde søkt om tillatelse til slik lagring av Datatilsynet (firmaopplysninger som denne tråden handler om krever ikke godkjenning av Datatilsynet).

I 2011 fikk møbelkjeden Living en bot på kr 150.000 for å ha sendt ut SMS-reklame uten at de hadde innhentet forhåndssamtykke.

At det likevel skjer brudd på Marekdsføringsloven er innboksen min et ubestridt bevis for :mad:
 

cg1990

Medlem
Hei!

Kan du kjøre på med et nytt knakende tilbud nå på nyåret?

Trenger bilverksteder i Norge. Hvor mange blir dette? Bare send meg pm
 
Jeg hadde romjul- og nyttårssalg allerede 10. november ;)

Bransjekode 45* (Varehandel, reparasjon av motorvogner) gir 17.430 oppføringer.
Ingen andre filter er inkludert så du får rubbel og bit av enkeltmannsforetak osv.

Merk! Ca 70% av oppføringene er registrert i Brreg med e-postadresse, så du får ca 12.000 e-postadresser.

Sender deg PM med pris.
 
Topp