Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spillarkaden.no til salgs

gano

Medlem
Spillarkaden.no (Spill Arkaden | Gratis nettspill) er til salgs. Spillportalen er vel syv år gammel med et siste års inntekt på vel 5200,-. Inntektene har vært en del høyere tidligere år. Mer informasjon om inntekter og besøk kan fås på mail eller PM.

Blir kontaktet regelmessig av selskaper som ønsker å promotere gambling-relatert innhold og lenker på nettstedet. Har takket nei til alle slike henvendelser, men ser at det kan ligge en del penger å hente her.

Domenet er bra (har tidligere hatt interessenter som ønsker å kjøpe det) og nettstedet velfungerende.

Scriptet som brukes på nettstedet er kjøpt av Entertainmentscripts.com, tror de nå heter Mediascripts.com, men det ser ut til at dette scriptet ikke lengre er til salgs der.
Scriptet er for øvrig forandret en god del for å gjøre spillene enda mer brukervennlig. Har blant annet lagt til en mulighet for å spille i fullskjerm-modus og tatt vekk muligheten for å legge inn kommentarer pga spam.

Forventet pris for domenet og innhold tas per PM eller mail (gaute a nordvik . eu).

Mochi Ads
Mochi Ads legger ned sin virksomhet fra 31. mars 2014. Dette vil kunne påvirke flere av de siste vel 500 spillene som er lagt inn. Vet ikke helt hva som vil skje, men annonsene i spillene vil forsvinne og muligens vil spillene slutte å fungere.
Les mer her: Mochi Media winding down; services end date of 3-31-2014 | MochiLand

Regner med det vil komme alternative løsninger på plass, men dette er noe jeg ikke kommer til å bruke tid på å finne ut av. Om ny eier ikke ser for seg å bruke tid på å gå igjennom de siste spillene, så kan en enkel løsning være å slette de siste spillene.

Skal også selge søsterportalen spilarkade.dk. Den har inntekter av samme størrelse. Men ser for meg at dette salget blir gjort i Danmark om ikke det tilfeldigvis skulle dukke opp noen seriøse interessenter her.
 

gano

Medlem
Kan legge til at jeg ser for meg en pris på rundt 20 000,- eks. MVA.

Spillene med Mochi-annonser fungerer etter at Mochi Ads har lagt ned.
 
Topp