Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spillside vurderes solgt

Thomassen

New Member
Selger en spill-relatert nettside.

Det er en redaksjonell nettside med flere bidragsytere som utgjør redaksjonen. Nettsiden leverer daglige nyheter og omtaler, og har gode avtaler med tilnærmet alle utgivere om mottak av spill og maskiner til testing. Disse inkluderer, men er ikke begrenset til Nintendo, Microsoft, Sony og Activision.

Nettsidens design og system er spesialtilpasset og er bygget på Django CMS, og skrevet i Python. Databaseserveren er MySQL. Hele systemet ble nylig laget fra bunnen igjen og har derfor veldig "ren" kode. Siden har også støtte for innlogging via Facebook og mange andre funksjoner som konkurransemoduler, YouTube-integrasjon og en innebygd løsning for håndtering av spilloversikt.

Inntektsmessig har hovedfokuset i oppstart vært å etablere god kjennskap til siden og gode avtaler med utgivere for å være konkurransedyktige. Inntekten på siden pr dags dato er omkring 1000kr måneden, men dette skyldes at hovedfokuset har ligget på å utarbeidet gode avtaler hos spillutgiverne. Vi har nylig gått over til Adsense, men har begynt dialoger med forskjellige annonsører, som har vært positive til et samarbeid. Utviklingsmessig har det kostet omkring 30 000 å få både design og system tilpasset vårt bruk.

Arbeidsmengden varierer, men er sjeldent mye da det er hovedsaklig redaksjonen som skriver nyheter og gjør omtaler.

Jeg er åpen for bud, og kommer gjerne med mer informasjon på epost skulle det være noen seriøse interessenter. Det er et godt domene til nettsiden, og er åpen for å inkludere flere domener som gir gode søkemotorsplasseringer.


Kontakt meg på pettern@live.no eller pm. Ønsker ikke å dele mer informasjon åpenlyst. Det er en side jeg bryr meg mye om, og som jeg har investert masse i å bygge opp og lage planer for. Den fungerer tipptopp og hovedgrunnen til at jeg vurderer å selge den videre, er at jeg har fått en jobb som gjør det stadig vanskeligere å drive med nettsider av denne størrelse.
 

Thomassen

New Member
Vil bare legge til at jeg mest sannsynlig ikke vil godta noen bud under 10.000kr, hvis budet innebærer 100% overtagelse. Vet jeg ikke opplyste om dette i den opprinnelige tråden, men var ikke helt sikker på hvpr jeg stod.

Vil bare takke for interessen, og svarer gjerne på spørsmål folk måtte ha over epost, til nød pm. Eposten min er igjen pettern@live.no
 
Topp