Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spreadshirt, god trøyetrykker?

Gaasehud

Medlem
God dag! :)

Tenkt til å bestille en custom t-skjorte eller to – eller ti. Har prøvd meg fram med spreadshirt, veldig god editor hvor man bestemmer hvor forskjellige bilder skal stå, etc.

Har dere erfaring med denne? Eller noen andre trykkerier å anbefale? Vil ha noe man kan vaske flere ganger, men helst ikke for dyrt. Og vet ikke med hensyn til at man kan velge hvor logo e.l. skal stå på trøya.

Hvis noen vet om rabattkode til spreadshirt tar jeg også imot det med takk og ryktepoeng :D

På forhånd takk for svar! :)
 

testdriver

Ha det bra..
Mulig denne fungerer: SOMMERTID2009 (-15%)

Vet ikke hvordan kvaliteten er, men Spreadshirt er jo av de største. Tror forresten de sender fra utlandet(?).
 

Gaasehud

Medlem
Godt forsøk, testdriver, men den kupongen var utløpt. :(

Ja, stemmer at de er store, og tror også de sender fra utlandet, ja. 65 kr i frakt, og blir muligens toll også. Så lurer egentlig på om dere kjenner til noen bedre alternativ? :)
 

Ståle

Medlem
Jeg har bestilt en enkel t-skjorte (pluss et par musematter etc..) fra dem en gang, og ble overrasket over hvor bra kvaliteten egentlig var. Skjorta blir brukt ofte, og vasket x antall ganger, og lever den dag i dag. Anbefales fra min side.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Syns Spreadshirt virker bra jeg også, men det som er dumt er at våre egne motiv kun kan legges på lyse plagg. De trykker ikke bilder vi laster opp på mørke. Jeg har også lagt merke til at bilder jeg laster opp blir forferdelig små - faktisk så små at jeg nesten ikke kan se bildet bak / foran på t-skjorta.

Her er hvertfall en kode, men den ser ikke ut til og funke på alle varer.

Fra 28. september til 11.10. 2009 får du og kundene dine 20% rabatt på produkter med lange ermer i alle partnerbutikker. Bare oppgi koden "VARMHØST" i butikken.

Ellers må jeg faktisk nevne en sak jeg forsøkte for leeenge siden. Jeg kjøpte utstyr for å trykke motiv på klær hos Clas Ohlson. Da fulgte den med lapper og slikt som jeg printet ut fra pc, og kunne deretter stryke dette på klærne med strykejern. Fungerte veldig bra husker jeg. En fordel i slike sitasjoner er jo og ha litt filler hvor man kan leke seg litt i begynnelsen.
 

Gaasehud

Medlem
Takk for tips, Atle! :) Tror nok jeg går for proff, er ikke så stødig på strykejernet... ;) Så også VARMHØST-koden, men var til langermet.

Det funker å ha eget motiv på forside og bakside, men ikke på siden – når det gjelder mørke plagg. Jeg la inn et bilde på 3000x3000px (som er maks), det blir passe stort. Går også å laste opp vektor, men da må den godkjennes først. Så like greit å ta ned vektoren til 3000x3000px PNG-bilde. ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Sier du det altså. Høres ut som det har kommet noe nytt de siste ukene. *trykker meg inn for å glo..* :D
 

Ståle

Medlem
Jeg har også lagt merke til at bilder jeg laster opp blir forferdelig små - faktisk så små at jeg nesten ikke kan se bildet bak / foran på t-skjorta.


Da må du ha et bilde med bedre oppløsning. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Koden funker nok bare på plagg med lange armer ja. Vi som har slik spreadshirt-butikk får tilsendt slike koder når det er noen nye, slik at vi kan tilby kundene "våre" rabatter på produktene. Det der er desverre den eneste koden jeg ser jeg har motatt siden sommerkoden noen andre har nevnt i tråden.

Ser nå at det jammen meg funker dritbra med store bilder, og at det også fungerte på mørke plagg. Tidligere fungerte det ikke på mørke plagg her hos meg, og jeg fikk bare en melding om at egne bilder kun var mulig å bruke på lyse plagg, omtrent kun hvitt. Flotte greier at det funker nå. :)

Update (Der kom den igjen ja. Ser ut til at den meldinga kommer og går.)

I spreadshirt designer kan fotoer kun plasseres på hvite eller veldig lyse plagg. For fargede og mørke plagg kan du bruke motiver fra vårt galleri eller tekstfunksjonen.
 
Sist redigert:

Gaasehud

Medlem
Jeg får bare den mld når jeg legger bilder på skuldrene. Jaja, samme det, tror jeg tar hvit t-skjorte uansett.

Men andre som har innspill? Spreadshirt ok, eller bedre/billigere alternativer? :)
 
Topp