Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Største forumene i Norge

metallian

Medlem
Kunne det vært en ide med en liste over de største norske diskusjonsforaene, også mtp temaer? Er vel flere enn meg som bruker endel fora både for diskusjonens skyld men også for markedsføring...(spamming er fy-fy seff!) Ser for meg at bidragene uansett tema er forum med "mye" aktivitet......
Her er noen av de jeg bruker:

Forsiden - VG Nett Debatt Alle temer mer eller mindre, Norges største? VG sitt forum
Forum - Diskusjon.no grei aktivitet, spenner over de fleste temaer
Fiskersidens Forum sportsfiske/friluftsliv størst i Norden på emnet
Webutvikling, internettmarkedsføring, søkemotoroptimalisering og mye mer - Webforumet.no forumet for nettgrundere,bloggere og andre som driver på nett
 

Bjørn Andersen

Webmaster
nakenprat.com her ca 25000-30000 besøkende daglig , 12 - 13 mill sidevisninger i måneden, burde jo sette det høyt oppå listen ?
 

picxx

Well-Known Member
For de reiseintresserte er vel asiaforum.no og kaarethai.com de største private forum som omhandler asia/thailand.
Hegnar er vel stor på økonomi og sol er generelt en grei debattplass om man ønsker å rangere kjapt.
 

Hupsey

Medlem
Kan hegnar gi noe rangerings verdi da? Det ser for meg ut som at hele forumet er lagt på en enkelt side:url=http://www.hegnar.no/forum/?room=3Debattforum - HegnarOnline.
Jeg ser for meg at det må ligge noen 1000 utlenker fra den siden, og mange av lenkene er spam.
Hegnar har også et meget merkelig system der man må klikke på plussene foran mappen for å komme til svar på tråd. Utrolig tungvindt å bruke syns jeg..
 

Dag Frogner

Supermedlem
Diskusjonsforum.no - 76 000 medlemmer og 8 mill innlegg om man regner med forum som er skilt ut som egne domener, men ligger under samme plattform.

Ehh...joda, mange medlemmer, men jeg sjekket de øverste forumene som er listet der og forumet med mest aktivitet skal visstnok ha 458872 innlegg og 2000+ brukere. Hvorfor er det da bare ca 150 tråder med totalt litt over 5600 svar? Her må det være noe muffens. Mange av de andre forumene der har også massevis av medlemmer og det ene har f.eks 66964 innlegg i følge statistikken på hovedsiden, men bare 70 når man legger sammen.

Noen som prøver å pynte voldsomt på statistikken her?
 

picxx

Well-Known Member
Ehh...joda, mange medlemmer, men jeg sjekket de øverste forumene som er listet der og forumet med mest aktivitet skal visstnok ha 458872 innlegg og 2000+ brukere. Hvorfor er det da bare ca 150 tråder med totalt litt over 5600 svar? Her må det være noe muffens. Mange av de andre forumene der har også massevis av medlemmer og det ene har f.eks 66964 innlegg i følge statistikken på hovedsiden, men bare 70 når man legger sammen.

Noen som prøver å pynte voldsomt på statistikken her?

Det kalles for pruning og er automatisk sletting av tråder som er eldre enn X dager.
Selv om trådene slettes vil ikke statistikken påvirkes av dette.
 
Topp