Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Standardløsning nettbutikk

KIA

Medlem
Lurer på hvilke nettbutikkkløsning er det beste valg for en fashion nettbutikk. Hørte om OpenCart, Mangento, osv.
 

thomasstr

Medlem
Lurer på hvilke nettbutikkkløsning er det beste valg for en fashion nettbutikk. Hørte om OpenCart, Mangento, osv.


Jeg vil råde deg til å ikke velge Magento, da dette er et veldig komplekst system og kan til tider også være veldig tregt (performance messig, lang TTFB). Har brukt Opencart, og min erfaring er positiv.
 

NettXpress

New Member
Du kan teste CS-Cart fra NettXpress gratis i 30 dager. Med denne løsningen får du også tilgang til support - noe du ikke får fra OpenCart, Prestashop eller Magento.

Vil du ha en template til motebutikken, så finner du et lite utvalg her:
 

ptomter

Medlem
Jeg vil råde deg til å ikke velge Magento, da dette er et veldig komplekst system og kan til tider også være veldig tregt (performance messig, lang TTFB)..


Jeg vil råde deg til å Bruke Magento siden det er det hurigst voksende nettbutikken og har de aller fleste funksjonene som du behøver integrert fra dag 1.

Magento i seg selv er en god og stabil løsning så lenge man konfigurerer det riktig. Selv små løsninger kan kjøre utrolig tregt med feil konfigurering. ...
 

KIA

Medlem
Er det mulig å ha alle betalingssytemer i OpenCart? Hva er Muligheter for leveringsvalget i OpenCart? muligheter å få responsivt (passer seg til ulike skjermstørrelser PC, nettbrett, smarttelefon)?
 
Sist redigert:

ptomter

Medlem
Er det mulig å ha alle betalingssytemer i OpenCart? Hva er Muligheter for leveringsvalget i OpenCart? muligheter å få responsivt (passer seg til ulike skjermstørrelser PC, nettbrett, smarttelefon)?

Ja det er fullt mulig i OpenCart for tilsvarende betalings og frakmuligheter som andre løsninger eks. Magento, OScommerce osv :
 
Topp