Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Starte AS uten penger til aksjekapital

spikre

peterhamre.no
Som sagt (se over) så er det aldri blitt benektet at dette kan klassifiseres som reklame. Forhåpentligvis interessant og relevant reklame for forummedlemmene. Like relevant som "Jeg har åpnet en helt ny nettbutikk som selger solbriller, hva synes dere [LENKE]" eller "Hvordan kan jeg få flere til å kjøpe produkter fra nettstedet mitt [LENKE]?".

Hvor mange ganger skal du sitere meg? Forventer du jeg skal svare deg?
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Kom over denne tråden nå, og synes dette var nyttig informasjon. At trådstarter i tillegg tilbyr å hjelpe med dette ser jeg ikke som noen ulempe, i tilfelle man er i målgruppen for å benytte seg av dette. Er vi ikke alle her for å knytte nye kontakter B2B, og dra lærdom av hverandre? :)
 

Johan

Medlem
...eller i forhold til hva revisorer har pleid å ta for den samme jobben.

Et spørsmål: Hvis jeg f.ex. ville bruke kameraet mitt som en del av innskuddet, og jeg kan vise til at den modellen ligger til praktisk talt helt fast pris på f.ex. bruktmarkedet på foto.no (det er helt sprøtt, prisene varierer ekstremt lite fra annonse til annonse), kan det da holde som verdivurdering?

Dette burde være helt uproblematisk. Har gjort det selv 3 ganger, da med annonser fra finn.no
 
Topp