Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Store bokstaver i alle ord i post-tittel

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Slår det av? Her høres det ut som at du har "text-transform:uppercase;" i CSSfilen på titlene dine. Den vil nemlig gjøre alle bokstavene store. Ta den bort, så blir det normalt. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
CSS / Stilark bruker blogger-bloggene også. Alle nettsteder bruker vel egentlig slikt. Jeg vet ikke om det er mulig / hvordan du redigerer stilarkene på en bloggerblogg, men om du kan redigere dem så finner du muligens samme "text-transform:uppercase;" også der.
 
Fant det, men skjedde ingen ting når jeg endra på det. Endra først til lowercase, uten noen forandring, så fjerna jeg hele linja. Skjedde ikke noe da heller
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Da vil jeg absolutt tro det finnes andre steder også i stilarket. Det holder og ta bort hele linja. Om du endrer til lowercase vil bare alle bokstavene bli små, inkludert den første. Søk bare gjennom hele filen, så finner du nok sikkert den samme greia flere steder. Om du ikke finner den kan du nå gjerne komme med en URL, slik at det faktisk vil være litt enklere og fortelle hvor dette greiene ligger.

Jeg kan aldri tenke meg at Blogger har noen som helst grunn til å gjøre bokstavene store ved bruk av andre metoder enn CSS.
 
Topp