Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Storebrand søker: Hei, du som kan bygge for Web!

webpiken

Medlem
Haha.
"Vi har mange dyktige Java-utviklere, men de er, eh, ikke alltid så fokuserte på visuell estetikk og brukeropplevelse. De må derfor ofte geleides vennlig og bestemt frem til god brukskvalitet."

Den kan jeg veldig lett identifisere meg med! :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg fikk veldig uttrykket for at jeg var for senior til denne stillingen ;)
Men det var kjekt å lese den, lett utformet og alt. Vet ikke helt hva de ønsker med en usability engineer som kan javascript, så det er kanskje litt R&D opplegg. God stilling!
 

ariander

New Member
Hei! Jeg jobber i Storebrand og er en av de fremtidige kollegaene for den vi søker.
Jeg håper vi finner noen som er gode på javascript, html og css. Men det er viktig at man er opptatt av brukervennlighet.
Selv jobber jeg mest med prototyping og design, men også html/css (og litt jquery).

Arild
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
hmm

"hey, du som kan bygge for web.." Denne setningen som er hele introen til søknaden får meg til å tro at det er blitt brukt oversettelsesprogrammer. :rolleyes:
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Artig, det oppfattet jeg ikke slik i det hele tatt, men så air jay ichie Norsk :)
Ariander: hvor lett er det å få gjennomslag for et annet js-framework enn jQuery f.eks.? I annonsen står det ikke spesifikt noe om det, så jeg lurte litt på det da jeg leste det, og siden du nevner jQuery nå...?
 

ariander

New Member
Ariander: hvor lett er det å få gjennomslag for et annet js-framework enn jQuery f.eks.? I annonsen står det ikke spesifikt noe om det, så jeg lurte litt på det da jeg leste det, og siden du nevner jQuery nå...?

Det er selvfølgelig mulig det, men vi har allerede basert en del på jQuery (Jeg har også tittet litt på YUI som et alternativ for oss). Vi kommer også mest sannsynlig til å bygge våre mobile websider med jQuery Mobile.
 
Topp