Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Suger virkelig One?

Jo, Msited Ltd, det er vel det eneste negative jeg har opplevd med servage. Har jo flere domener der og det har hendt (da spesielt på WP-blogger) at jeg har irritert meg over at ting tar litt for lang tid. Av det som ligger i signaturen min er alt på servage. Bloggen "afishblog" kan være mye tregere enn "Ferie i Kroatia", for å gi et eksempel.
 

zapotek

Medlem
Jeg bumper denne. Har noen fått beskjed / stengt serverkontoen sin på One pga å ha brukt for mye ressurser / hatt for mye trafikk?
 

Pejyuu

Medlem
Jeg bumper denne. Har noen fått beskjed / stengt serverkontoen sin på One pga å ha brukt for mye ressurser / hatt for mye trafikk?

Jeg mener å huske min samboer hadde en fil hos one.com som ble lastet ned litt for mye. (Tror det var snakk om en MP3 fil)

han fikk en advarsel, fikset det, og alle var fornøyd.

Ellers har jeg ikke hørt noe.
 

onlyme

New Member
De fleste selskaper overselger med å tilby fri trafikk. De vet at de aller fleste bruker lite.
Så kaster de deg ut om du bruker for mye, men det finnes unntak som Dreamhost som faktisk leverer det de lover. Fri trafikk og ressursbruk er to forskjellige ting. En wp på share der ressursene skal deles med 20 sider kan ikke bruke 40% av ressursene. Det skaper problemer for de andre. Da vil nok supporten be deg bruke super cache. Blokkere brysomme spydere, og ip adresser i htacces filen etc, eller gå over til dedikert server.
 
Topp