Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Supermann (eller kvinne) innen sosiale medier og SEO søkes.

escargot

New Member
Jeg driver en blogg som er veldig kjent innenfor sitt segment, med 21k followers i sosiale medier. Vi har bygget opp en brand, la oss si segmentet er underholdning / kjæledyr! :) Den som føler seg kallet kan PM meg for mer informasjon om linker.

Bare for å ha sagt det med en gang – der er ikke midler til lønn i dag, men poenget er at dersom det finnes en supermarkedsfører som kan bygge og skape omsetning med den plattformen vi har bygget opp, deler vi alt 50/50.

Det er slettes ikke sikkert at denne jobben er for alle, men for den rette personen kan det være en kanon gøy ekstrajobb, og hvis det er en ung person / student innen markedsføring / kommunikasjon, kan man lære seg ekstremt mye. Alt ligger til rette for å «leke» seg!

Vi har i dag en blogg med adwords + andre aff. Nettverk, samt sosiale medier som Instagram, Facebook, Twitter og Youtube. Sistnevnte har begynt å skyte fart de siste mnd, og vi passerer snart 100.000 totale views på hele youtube-kontoen, de aller fleste av disse siste 2-3 mnd. Vi har også fått en del oppmerksomhet fra nettaviser i USA, som har skrevet om oss og embeddet våre videoer. Vi har også en liten nettbutikk der vi selger diverse effekter. Også her – klarer man å markedsføre og selge mer enn det gjør i dag, gjelder også 50/50 deling på denne omsetningen også.

Pga økt aktivitet både på youtube, samt bloggen, har det begynt å røre seg bittelitt i annonsekroner, for første gang siden oppstart. Forrige mnd tjente vi ca 2000 kr på dette. Potensialet er så masse større. I nettbutikken (spreadshirt) har vi omsatt for rundt 15.000 kr hittil i år.

De viktigste arbeidsoppgavene vil bli:

*Daglige oppdateringer på Instagram og Facebook (vi stiller med bilder, du legger ut bilder med tekst), samt oppfølging av respons fra følgere / fans.

*Sørge for at blogginnlegg går enda mer viralt enn de gjør i dag. Dagens innlegg får rundt 4-500 visninger.

*Gå gjennom bloggen og sørge for skikkelig seo.

*Aktiviteter for å bygge ytterligere følgerskare i sosiale medier.

Dette er virkelig babyen min, bokstavelig talt, så kjemi er HELT avgjørende for at vi kan jobbe sammen. Finner jeg ikke den rette personen, så kommer jeg heller til å ha redusert aktivitet. Dersom den rette klarer å tjene penger, er det store muligheter for å skape en «arbeidsplass».

Som sagt – hvis det er noen som er interessert kan sende meg en PM og få vite hva dette dreier seg om. :)

S.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Hvis du er ute etter markedsføring, så bør du starte med å legge ut link til siden og ikke spare den til utdeling pr. PM ;)
 

escargot

New Member
Hehe Det ligger bare litt tungt i hjertet fra før av å måtte "outsource" dette, så ønsket ikke å offentliggjøre sånn helt uten videre, men det er tydeligvis bare et tasteklikk unna uansett. :)
 
Topp